Івашкевич Е.З. та Дика Н.С. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ СТРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГУМАНІТАРНО-ТЕХНІЧНОЇ ЕЛІТИ, 2013. с. 173-185.
Текст
Івашкевич Е., Дика Н..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Стаття присвячена дослідженню питань соціального інтелекту в структурі загального інтелекту особистості. На основі аналізу наукової літератури було показано, що соціальний інтелект вміщує в себе біологічний та психометричний інтелект; соціальний інтелект формується в результаті розвитку загального інтелекту під впливом зовнішніх соціокультурних умов. Автор говорить про те, що соціальний інтелект вміщує декларативні та оперативні (процедурні) знання, які індивід використовує в реальному житті для інтерпретації подій, складання планів та прогнозування як дій повсякденного життя, так і професійних ситуацій. Авторська концепція соціального інтелекту передбачає, що він вміщує когнітивну, мнемічну та емпатійну підструктури.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Івашкевич Е.З. Особливості розв’язання проблеми структури соціального інтелекту майбутнього педагога / Е.З. Івашкевич // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. – Харків : НТУ “ХПІ”, 2013. – Вип. 34-35 (38-39). - С. 173-185. |
Ключові слова: | загальний інтелект, соціальний інтелект, біологічний інтелект, психометричний інтелект, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 15 Лип 2024 07:02 |
Останні зміни: | 15 Лип 2024 07:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13986 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |