Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА

Івашкевич Е.З. (2016) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИРУКТУРИ СОЦІАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ПЕДАГОГА. Проблеми сучасної психології, 2016 (Вип.34). с. 129-142.

[img] Текст
Івашкевич Е.З..pdf

Завантажити (141kB)

Анотація

В статті описано результати проведених вченими досліджень соціального інтелекту особистості, зроблено висновки щодо його структури та особливостей функціонування. Зазначено, що результати емпіричних досліджень вчених дозволили виявити сім базових складових соціального інтелекту, які були об’єднані вченими у дві групи: 1) когнітивна складова: оцінка перспективи міжособистісної взаємодії; розуміння людей; знання соціальних правил взаємодії; відкритість у ставленні до оточуючих; 2) поведінкова складова: здатність взаємодіяти з людьми; соціальна адаптованість; високий рівень емпатії в міжособистісних стосунках.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Івашкевич Е.З. Комплексний підхід до визначення структури соціального інтелекту педагога / Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. К-ПНУ ім. Івана Огієнка, Ін-ту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України . - Кам'янець-Подільський, 2016. - Вип.34. - С. 129-142.
Ключові слова: інтелект, соціальний інтелект, інтелектуальні здатності, міжособистісна взаємодія, соціальна адаптованість, емпатія, когнітивна, мнемічна та емпатійна підструктури соціального інтелекту.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 15 Лип 2024 07:21
Останні зміни: 15 Лип 2024 07:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13990

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу