Камінська О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА. Психологічний часопис, 2016 (№2(4)). с. 20-30. ISSN 2114-004Х, 2114-0023
|
Текст
Камінська О.В..pdf Завантажити (464kB) | Перегляд |
Анотація
В статті здійснюється аналіз психологічних характеристик, що сприяють підвищенню ефективності діяльності педагога, оптимізують процес виконання ним своїх професійних функцій. Визначено сукупність професійно важливих якостей, що сприяють успішній самореалізації особистості у сфері педагогічної діяльності. Висвітлено роль таких характеристик, як толерантність, низька конфліктність, впевненість в собі, комунікабельність, емпатійність, рефлексивність, емоційна стабільність, у процесі професійної самореалізації педагога. Підкреслено необхідність розвитку зазначених характеристик в контексті реалізації особистісно орієнтованого підходу, як таких, що дозволяють встановлювати та підтримувати гармонійні взаємини із суб’єктами педагогічного процесу, розкривати потенціал учня, спрямовувати його на розвиток та вдосконалення власних здібностей.
| Тип елементу: | Стаття |
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О.В. Психологічний аналіз професійно важливих якостей педагога / О.В. Камінська // Психологічний часопис. - 2016. - № 2 (4). - С. 20-30. |
| Ключові слова: | професійні якості, професіограма, професійна самореалізація, професійне самовдосконалення. |
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії |
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
| Дата внесення: | 16 Лип 2024 08:49 |
| Останні зміни: | 16 Лип 2024 08:49 |
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14020 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |



