Камінська О.В. (2016) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОФЕСІЙНО ВАЖЛИВИХ ЯКОСТЕЙ ПЕДАГОГА. Психологічний часопис, 2016 (№2(4)). с. 20-30. ISSN 2114-004Х, 2114-0023
Текст
Камінська О.В..pdf Завантажити (464kB) |
Анотація
В статті здійснюється аналіз психологічних характеристик, що сприяють підвищенню ефективності діяльності педагога, оптимізують процес виконання ним своїх професійних функцій. Визначено сукупність професійно важливих якостей, що сприяють успішній самореалізації особистості у сфері педагогічної діяльності. Висвітлено роль таких характеристик, як толерантність, низька конфліктність, впевненість в собі, комунікабельність, емпатійність, рефлексивність, емоційна стабільність, у процесі професійної самореалізації педагога. Підкреслено необхідність розвитку зазначених характеристик в контексті реалізації особистісно орієнтованого підходу, як таких, що дозволяють встановлювати та підтримувати гармонійні взаємини із суб’єктами педагогічного процесу, розкривати потенціал учня, спрямовувати його на розвиток та вдосконалення власних здібностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О.В. Психологічний аналіз професійно важливих якостей педагога / О.В. Камінська // Психологічний часопис. - 2016. - № 2 (4). - С. 20-30. |
Ключові слова: | професійні якості, професіограма, професійна самореалізація, професійне самовдосконалення. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Лип 2024 08:49 |
Останні зміни: | 16 Лип 2024 08:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14020 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |