Камінська О.В. (2017) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2017 (Вип.1). с. 55-63.
Текст
Стаття - Камінська О. В.pdf Завантажити (602kB) |
Анотація
У статті розкрито сутність поняття «професійна компетентність», визначено умови та засоби, що дозволять педагогу зростати у професійному плані та підвищувати ефективність своєї діяльності, висвітлено вплив процесу підвищення професійно компетентності на самовдосконалення особистості, обґрунтовано, що соціально-психологічний тренінг є ефективним засобом підвищення професійної компетентності педагога, оскільки участь в ньому дозволяє оптимізувати вміння та навички, необхідні для ефективної педагогічної діяльності, та здійснювати більш глибокий вплив, виробляючи особистісні характеристики, що сприяють професійній самореалізації.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення професійної компетентності педагога / О. В. Камінська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2017. - Вип. 1. - С. 55-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2017_1_10. |
Ключові слова: | професійна компетентність, самовдосконалення, самоактуалізація, ефективність, соціально-психологічний тренінг. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Лип 2024 09:38 |
Останні зміни: | 16 Лип 2024 09:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14024 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |