Камінська О.В. (2018) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018 (Вип.2). с. 44-51.
Текст
Камінська О.В. (2).pdf Завантажити (349kB) |
Анотація
В статті здійснено аналіз психолого-педагогічних особливостей навчальної мотивації студентської молоді. Встановлено, що високий рівень мотивації до навчання студентів є передумовою успішного засвоєння ними знань та формування вмінь необхідних для ефективного виконання своїх професійних функцій в майбутньому. Емпіричним шляхом доведено, що в студентів домінує соціальний мотив навчальної діяльності, вираженим також є позиційний мотив, пов’язаний із прагненням зайняти нове становище у взаєминах з оточуючими.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Камінська О. В. Психолого-педагогічні особливості мотивації до навчання студентської молоді / О.В. Камінська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ: зб. наук. пр. Рівне, 2018. №2 (20). С. 44-51. |
Ключові слова: | мотивація, мотив, навчальна діяльність, студентська молодь. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лип 2024 12:03 |
Останні зміни: | 17 Лип 2024 12:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14044 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |