Дейнега І.О. та Лук’яник М. та Рубель В.М. (2023) ОРГАНІЧНА ПРОДУКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГОВО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ АГРАРНОГО БІЗНЕСУ. Modeling the development of the economic systems, 2023 (№ 4). с. 210-217.
Текст
ОРГАНІЧНА ПРОДУКЦІЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ МАРКЕТИНГОВО-ЗБУТОВОЇ .pdf Завантажити (254kB) |
Анотація
У статті окреслено ринкову актуальність органічного землеробства та його продукції. Продемонстровано динаміку показників розвитку органічного виробництва в областях Західної України. Наведено результати наукових досліджень з питань органічного землеробства та інтерпретовано їх щодо контексту маркетингу. Встановлено, що ринкова ніша «органічне землеробство та її продукція» є дуже перспективною для аграрного бізнесу. Визначено, що такі елементи як «товар» і «комунікація» представлені досить широко і прозоро, є достатня кількість фахівців та економічної інформації для визначення ціни на продукцію. Найменш розкритим аспектом є «збут» продукції органічного землеробства.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дейнега І. Органічна продукція та перспективи маркетингово-збутової діяльності підприємств аграрного бізнесу / І. Дейнега, М. Лук’яник, В. Рубель // Modeling the development of the economic systems. - 2023. - № 4. - С. 210-217. |
Ключові слова: | Органічна продукція, аграрний бізнес, органічне землеробство, інвестиції, маркетинг, збут |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 19 Лип 2024 06:39 |
Останні зміни: | 19 Лип 2024 06:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14049 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |