Дейнега І.О. та Коханевич Т.П.
(2021)
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА.
In: Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 1 листопада 2021 р., м. Харків.
Тип елементу: |
Доповідь на конференції чи семінарі
(Інше)
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Дейнега І.О. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / І.О. Дейнега, Т.П. Коханевич // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. Х наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1 листоп. 2021 р., м. Харків. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 205-207. |
Ключові слова: |
Стратегічний маркетинг, маркетингова стратегія, управління туристичним підприємством |
Тематика (за УДК): |
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
19 Лип 2024 10:04 |
Останні зміни: |
19 Лип 2024 10:04 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14054 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |