Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Дейнега І.О. та Коханевич Т.П. (2021) ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА. In: Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку, 1 листопада 2021 р., м. Харків.

[img] Текст
Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства.pdf

Завантажити (5MB)
Тип елементу: Доповідь на конференції чи семінарі (Інше)
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Формування маркетингової стратегії туристичного підприємства / І.О. Дейнега, Т.П. Коханевич // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали доп. Х наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 1 листоп. 2021 р., м. Харків. – Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2021. – С. 205-207.
Ключові слова: Стратегічний маркетинг, маркетингова стратегія, управління туристичним підприємством
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 19 Лип 2024 10:04
Останні зміни: 19 Лип 2024 10:04
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14054

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу