Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

Дейнега І.О. та Дейнега О.В. та Шелюк Л.О. (2011) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. Вісник Хмельницького національного університету, 2011 (№ 3): Т. 3. с. 169-172.

[img] Текст
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ.pdf

Завантажити (290kB)

Анотація

Проведено лексичний аналіз економічного поняття «конкурентоздатність» і розкрито його маркетинговий зміст. Ідентифіковано мікро- та макрофактори впливу на конкурентоздатність банку. Конкретизовано фактори впливу наконкурентоздатність банківських послуг.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега І.О. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоздатності комерційних організацій на ринку банківських послуг / І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, Л.О. Шелюк // Вісник Хмельницького національного університету. - 2011. - № 3, т. 3. - С. 169-172.
Ключові слова: Конкурентоздатність, конкурентоспроможність, конкурентоздатність банку, фактори якості банківських послуг
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 22 Лип 2024 09:34
Останні зміни: 22 Лип 2024 09:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14055

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу