МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ

Дейнега І.О. and Дейнега О.В. and Шелюк Л.О. (2011) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ КОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ. Вісник Хмельницького національного університету, 2011 (№ 3): Т. 3. pp. 169-172.

[img]
Preview
Text
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ.pdf

Download (290kB) | Preview

Abstract

Проведено лексичний аналіз економічного поняття «конкурентоздатність» і розкрито його маркетинговий зміст. Ідентифіковано мікро- та макрофактори впливу на конкурентоздатність банку. Конкретизовано фактори впливу наконкурентоздатність банківських послуг.

Item Type: Article
Additional Information: Дейнега І.О. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоздатності комерційних організацій на ринку банківських послуг / І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, Л.О. Шелюк // Вісник Хмельницького національного університету. - 2011. - № 3, т. 3. - С. 169-172.
Uncontrolled Keywords: Конкурентоздатність, конкурентоспроможність, конкурентоздатність банку, фактори якості банківських послуг
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 22 Jul 2024 09:34
Last Modified: 22 Jul 2024 09:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14055

Actions (login required)

View Item View Item