Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМИ ПРИРОДНИМИ ПАРКАМИ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ

Шершун М. та Микитин Т.М. (2021) УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМИ ПРИРОДНИМИ ПАРКАМИ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНИХ ТЕРИТОРІЙ. Socially competent management of corporations in behavioral conditions economics, 2021: Ч.1. с. 240-241.

[img] Текст
Микитин Т..pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шершун М. Управління національними природними парками на засадах маркетингу природно-заповідних територій / М. Шершун, Т. Микитин // Socially competent management of corporations in a behavioral economy: Collection of scientific papers. - 2021. - Ч. 1. - С. 240-241.
Ключові слова: Національний природний парк, маркетинг природно-заповідних територій, управління парками
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 24 Лип 2024 11:35
Останні зміни: 24 Лип 2024 11:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14106

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу