Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНУ ТОВАРУ

Дейнега О.В. та Дейнега І.О. (2010) МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНУ ТОВАРУ. Наукові записки Львівського університету бізнесу та права, 2010 (Вип.4). с. 368-373.

[img] Текст
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ДИЗАЙНУ ТОВАРУ.pdf

Завантажити (518kB)

Анотація

Проведено лексичний аналіз поняття “дизайн” та розкрито його маркетинговий зміст. Встановлено характер взаємозв'язку кольору і форми товару, його упакування та його комерційного успіху на ринку. Оцінено вплив основних кольорів, які можуть бути використані в товарі чи його упакуванні, на економічні та маркетингові показники діяльності підприємства. Конкретизовано основні підходи до формування дизайну товару та його упакування.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дейнега О.В. Маркетингові аспекти формування дизайну товару / О.В. Дейнега, І.О. Дейнега // Наукові записки Львівського університету бізнесу та права. - 2010. - Вип. 4. - С. 368-373.
Ключові слова: Дизайн товару, упакування товару, маркетингові показники, менеджмент підприємства,
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 24 Лип 2024 12:00
Останні зміни: 24 Лип 2024 12:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14109

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу