Рудюк О.В. (2020) ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕГО-СТАНІВ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ НА СИСТЕМУ ЇХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Т.VI): Вип.17. с. 224-233.
Текст
Рудюк О.pdf Завантажити (278kB) |
Анотація
Досліджено характер взаємозалежності індивідуальних ціннісних пріоритетів учасників освітнього процесу у вищій школі з характеристиками їх особистої структури. Результати дослідження показали, що домінуючий функціональний его-стан суб’єктів освітнього процесу у вищій школі виступає предиктором розвитку таких інтегральних ціннісних структур їх особистості, як «ціннісна диспозиція трансцендентності», «ціннісна диспозиція досягнення» і «ціннісна диспозиція консерватизму».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Рудюк О.В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О.В. Рудюк // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - Т. VІ, вип. 17 : Психологія обдарованості. - С. 224-233. |
Ключові слова: | суб’єкт освітнього процесу, домінуючий функціональний его-стан, его-структура особистості, індивідуальні ціннісні пріоритети, ціннісна диспозиція трансцендентності, ціннісна диспозиція досягнення, ціннісна диспозиція консерватизму. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Лип 2024 09:33 |
Останні зміни: | 25 Лип 2024 09:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14122 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |