Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕГО-СТАНІВ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ НА СИСТЕМУ ЇХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ

Рудюк О.В. (2020) ВПЛИВ ФУНКЦІОНАЛЬНИХ ЕГО-СТАНІВ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ НА СИСТЕМУ ЇХ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЦІННІСНИХ ПРІОРИТЕТІВ. Актуальні проблеми психології, 2020 (Т.VI): Вип.17. с. 224-233.

[img] Текст
Рудюк О.pdf

Завантажити (278kB)

Анотація

Досліджено характер взаємозалежності індивідуальних ціннісних пріоритетів учасників освітнього процесу у вищій школі з характеристиками їх особистої структури. Результати дослідження показали, що домінуючий функціональний его-стан суб’єктів освітнього процесу у вищій школі виступає предиктором розвитку таких інтегральних ціннісних структур їх особистості, як «ціннісна диспозиція трансцендентності», «ціннісна диспозиція досягнення» і «ціннісна диспозиція консерватизму».

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Рудюк О.В. Вплив функціональних его-станів викладачів і студентів вищої школи на систему їх індивідуальних ціннісних пріоритетів / О.В. Рудюк // Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Ін-ту психології ім. Г.С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2020. - Т. VІ, вип. 17 : Психологія обдарованості. - С. 224-233.
Ключові слова: суб’єкт освітнього процесу, домінуючий функціональний его-стан, его-структура особистості, індивідуальні ціннісні пріоритети, ціннісна диспозиція трансцендентності, ціннісна диспозиція досягнення, ціннісна диспозиція консерватизму.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 25 Лип 2024 09:33
Останні зміни: 25 Лип 2024 09:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14122

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу