Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВ

Шимко О.В. (2010) СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2010 (Вип.14). с. 297-304.

[img] Текст
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ.pdf

Завантажити (346kB)

Анотація

Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шимко О.В. Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства / О.В. Шимко // Наукові записки. Серія "Економіка". - 2010. - Вип. 14. - С. 297-304.
Ключові слова: Соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальні програм
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 08 Серп 2024 09:56
Останні зміни: 08 Серп 2024 09:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14245

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу