СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВ

Шимко О.В. (2010) СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВ. Наукові записки. Серія "Економіка", 2010 (Вип.14). pp. 297-304.

[img]
Preview
Text
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ.pdf

Download (346kB) | Preview

Abstract

Проаналізовано тенденції, проблемні аспекти організації та здійснення підприємницької діяльності на засадах соціального маркетингу. Визначено основні напрямки і перспективи подальшого розвитку соціального маркетингу в Україні.

Item Type: Article
Additional Information: Шимко О.В. Соціальний маркетинг як інструмент соціально-економічного розвитку суспільства / О.В. Шимко // Наукові записки. Серія "Економіка". - 2010. - Вип. 14. - С. 297-304.
Uncontrolled Keywords: Соціальний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, соціальна відповідальність бізнесу, соціальні програм
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: О. В. Іванчук
Date Deposited: 08 Aug 2024 09:56
Last Modified: 08 Aug 2024 09:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14245

Actions (login required)

View Item View Item