Петренко О.Б. (2014) ПЕДАГОГІКА ДІАЛОГУ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК УМОВА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського, 2014 (108): Вип.1,46. с. 98-102.
Текст
Петтренко О._Nvmdup_2014_1.46_20.pdf Завантажити (292kB) |
Анотація
У статті аналізується педагогіка діалогу видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Зокрема розглядається діалог як умова виховання толерантної особистості. З’ясовано, що діалогічна взаємодія виступає фундаментом толерантності і рівнем толерантних переконань; виокремлено ідеї вченого, які мають становити зміст педагогічної діяльності, спрямованої на виховання толерантної людини, та основні особливості спілкування у формі діалогу вихователя і вихованців.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О.Б. Педагогіка діалогу В.О.Сухомлинського як умова виховання толерантності особистості / О.Б.Петренко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського. - 2014. - Вип. 1.46 (108). - 98-102.С. |
Ключові слова: | В. О. Сухомлинський, педагогіка діалогу, толерантність, толерантність особистості, діалогічне спілкування, виховання словом |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 27 Серп 2024 07:31 |
Останні зміни: | 27 Серп 2024 07:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14336 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |