Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІКА ДІАЛОГУ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК УМОВА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ

Петренко О.Б. (2014) ПЕДАГОГІКА ДІАЛОГУ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЯК УМОВА ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського, 2014 (108): Вип.1,46. с. 98-102.

[img] Текст
Петтренко О._Nvmdup_2014_1.46_20.pdf

Завантажити (292kB)

Анотація

У статті аналізується педагогіка діалогу видатного українського педагога Василя Олександровича Сухомлинського. Зокрема розглядається діалог як умова виховання толерантної особистості. З’ясовано, що діалогічна взаємодія виступає фундаментом толерантності і рівнем толерантних переконань; виокремлено ідеї вченого, які мають становити зміст педагогічної діяльності, спрямованої на виховання толерантної людини, та основні особливості спілкування у формі діалогу вихователя і вихованців.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О.Б. Педагогіка діалогу В.О.Сухомлинського як умова виховання толерантності особистості / О.Б.Петренко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського. - 2014. - Вип. 1.46 (108). - 98-102.С.
Ключові слова: В. О. Сухомлинський, педагогіка діалогу, толерантність, толерантність особистості, діалогічне спілкування, виховання словом
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Серп 2024 07:31
Останні зміни: 27 Серп 2024 07:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14336

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу