Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (40-ВІ РОКИ XX – ПОЧАТОК XXI СТ.)

Стельмашук Ж.Г. (2017) ТРАНСФОРМАЦІЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ДИСЦИПЛІНОВАНІСТЬ» У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ (40-ВІ РОКИ XX – ПОЧАТОК XXI СТ.). Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень, 2017. с. 23-24.

[img] Текст
Ж. Г. Стельмашук.pdf

Завантажити (3MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стельмашук Ж.Г. Трансформація змісту поняття "дисциплінованість" у психолого-педагогічній літературі (40-ві роки ХХ - початок ХХІ ст.) / Ж.Г.Стельмашук // Сучасні вимоги до організації та проведення історико-педагогічних досліджень : зб. матеріалів наук.-методолог. семінару . – Київ, 2017. - С. 23-24.
Ключові слова: психолог-педагогічна література, поняття "дисциплінованість"
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 28 Серп 2024 08:01
Останні зміни: 28 Серп 2024 08:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14349

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу