Стельмашук Ж.Г. (2020) ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа: психологічні проблеми, 2020. с. 85-88.
Текст
Стельмашук Ж.Г..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Мета дослідження – дослідити рівень розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкової школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стельмашук Ж.Г. Дослідження емоційного інтелекту у майбутніх учителів початкової школи / Ж.Г.Стельмашук // Нова українська школа: психологічні проблеми : зб. тез наук. доп. Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (Київ, 11 червня 2020 року) / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2020. - С. 85-88. |
Ключові слова: | емоційний інтелект, майбутні вчителі, початкова школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 28 Серп 2024 10:58 |
Останні зміни: | 28 Серп 2024 10:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14360 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |