Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 34-41.
| 
 | Текст Кулаков Р, , Кулакова Л..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд | 
Анотація
У статті розглянуто проблему вибору особистістю копінг-стратегій поведінки. Підкреслено особливе значення формування та розвитку цього феномену в учасників освітнього процесу закладу вищої освіти. Зокрема, зроблено акцент на ти труднощах, з якими наразі стикаються студенти, а саме наслідки карантинних обмежень, відчуття ізоляції, внутрішнього дискомфорту та загального психоемоційного напруження через військовий стан у нашій державі. У статті йде мова про копінг-стратегії, як вироблений людиною засіб психологічного захисту, що формує поведінку людини в певних умовах. Проведено теоретичний аналіз і вказано значення таких понять: «копінг», «копінг-стратегія», «копінг-поведінка» та «копінг-ресурси», а також проведено аналіз особливості вибору поведінки в певних умовах. Проаналізовано основні стратегії поведінки в стресовій ситуації та основні підходи дослідження копінг-поведінки.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кулаков Р. Психологічні особливості прояву копінг-стратегій студентів з різним рівнем стресостійкості / Р. Кулаков, Л. Кулакова// Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 22. - С. 34-41. | 
| Ключові слова: | копінг, копінг-стратегії, стресостійкість, адаптація, студенти, здобувачі освіти. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 03 Вер 2024 09:11 | 
| Останні зміни: | 03 Вер 2024 09:11 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14378 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


