Богдан Л. та Боровець О.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти, 2023. с. 23-26.
Текст
Боровец_,_особливості застосування_Кам.-Под..pdf Завантажити (293kB) |
Анотація
У статті розглядається метод проєктів як спосіб реалізації компетентнісного підходу до організації навчання учнів початкових класів. Автори акцентують увагу на специфіці застосування методу проєктів у початковій школі, пов’язаних з віковими особливостями здобувачів молодшого шкільного віку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Богдан Л. Особливості застосування методу проєктів у початковій школі / Л.Богдан, О.Боровець // Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матеріалів ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. - Кам’янець-Подільський, 2023. - С. 23-26 |
Ключові слова: | метод проєктів, проєктна діяльність, компетентнісний підхід, ключові компетентності, здобувачі початкової освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 09 Вер 2024 07:57 |
Останні зміни: | 09 Вер 2024 07:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14397 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |