Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Богдан Л. та Боровець О.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти, 2023. с. 23-26.

[img] Текст
Боровец_,_особливості застосування_Кам.-Под..pdf

Завантажити (293kB)

Анотація

У статті розглядається метод проєктів як спосіб реалізації компетентнісного підходу до організації навчання учнів початкових класів. Автори акцентують увагу на специфіці застосування методу проєктів у початковій школі, пов’язаних з віковими особливостями здобувачів молодшого шкільного віку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Богдан Л. Особливості застосування методу проєктів у початковій школі / Л.Богдан, О.Боровець // Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : зб. матеріалів ІХ Міжнарод. наук.-практ. конф. - Кам’янець-Подільський, 2023. - С. 23-26
Ключові слова: метод проєктів, проєктна діяльність, компетентнісний підхід, ключові компетентності, здобувачі початкової освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 09 Вер 2024 07:57
Останні зміни: 09 Вер 2024 07:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14397

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу