Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ

Ковальчук С. та Михальчук Н.О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 62-64.

[img] Текст
Ковальчук С., Михальчук Н.О..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

Порушення інтелектуального розвитку є першочерговою причиною, яка призводить до ускладнення у засвоєнні змісту шкільної освітньої програми та не дозволяє нормально соціалізуватися дитині у шкільному середовищі. Створення освітнього середовища, яке забезпечуватиме успішну соціалізацію, адаптацію учнів з порушеннями інтелектуального розвитку та доступність якісної освіти, а саме використання типових освітніх програм, інноваційних методів у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, надання психологічної підтримки дітям та їх батькам, психокорекційна робота з учнями – є запорукою успішного пристосування учнів до повноцінної ролі у шкільному житті та суспільстві в цілому.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковальчук С. Психологічні особливості адаптації учнів молодших класів з інтелектуальними порушеннями / С. Ковальчук; наук. кер. Н.О. Михальчук // Актуальні проблеми сучасної іноземної філології : матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих вчених, м. Рівне, 20 трав. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 62-64.
Ключові слова: психологічна адаптація, учні молодших класів, інтелектуальні порушення.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 13 Вер 2024 09:23
Останні зміни: 13 Вер 2024 09:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14432

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу