Якубовська Н.В. МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ. [Навчальний посібник]
Текст
Якубовська_Н._Маркетингове_Ціноутворення.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Навчальний посібник направлений на формування необхідного рівня знань із сучасних проблем ціноутворення, вирішення основних завдань, пов'язаних з вибором цінової політики та визначення рівня цін у практичних умовах господарювання. У посібнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснення дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдалого і ефективного проведення політики формування та зміни поточних ринкових цін.
Посібник адресовано здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти економічних спеціальностей усіх форм навчання. Видання може бути корисним працівникам маркетингових підрозділів, керівникам підприємств різних форм власності, учасникам підприємницьких та бізнесових структур, а також, всім, хто цікавиться маркетингом.
Тип елементу: | Навчальний посібник |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення : навч. посіб. / Н.Якубовська. - Рівне : О. Зень, 2023. – 127 с. |
Ключові слова: | маркетинг, ціноутворення, ринкові ціни, цінова політика |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 30 Вер 2024 06:56 |
Останні зміни: | 30 Вер 2024 07:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14514 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |