МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ

Якубовська Н.В. МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ. [Навчальний посібник]

[img]
Preview
Text
Якубовська_Н._Маркетингове_Ціноутворення.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Навчальний посібник направлений на формування необхідного рівня знань із сучасних проблем ціноутворення, вирішення основних завдань, пов'язаних з вибором цінової політики та визначення рівня цін у практичних умовах господарювання. У посібнику викладено теоретичні й методологічні засади для ухвалення відповідних маркетингових рішень та здійснення дослідження ринку під час ціноутворення; використання найефективніших методів і стратегій ціноутворення; вдалого і ефективного проведення політики формування та зміни поточних ринкових цін.
Посібник адресовано здобувачам вищої освіти закладів вищої освіти економічних спеціальностей усіх форм навчання. Видання може бути корисним працівникам маркетингових підрозділів, керівникам підприємств різних форм власності, учасникам підприємницьких та бізнесових структур, а також, всім, хто цікавиться маркетингом.

Item Type: Навчальний посібник
Additional Information: Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення : навч. посіб. / Н.Якубовська. - Рівне : О. Зень, 2023. – 127 с.
Uncontrolled Keywords: маркетинг, ціноутворення, ринкові ціни, цінова політика
Subjects: 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 339 Торгівля. Міжнародні економічні відносини. Світова економіка > 339.1 Загальні питання торгівлі. Ринок
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 30 Sep 2024 06:56
Last Modified: 30 Sep 2024 07:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14514

Actions (login required)

View Item View Item