Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Іванова Л.І. (2021) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 357-365.

[img] Текст
Іванова Л.І..pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

У статті розкрито сутність процесу сприймання художніх творів учнями початкових класів, літературознавчі аспекти сприймання на уроці літературного читання, з’ясовано особливості літературознавчого аналізу у початковій школі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванова Л. І. Літературознавчі аспекти процесу сприймання літературних творів учнями початкової школи / Л. І. Іванова // World science: problems, prospects and innovations : Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Toronto, 24-26 March 2021. - Toronto, 2021. - С. 357-365.
Ключові слова: література, художній твір, літературне читання, учні початкових класів, сприймання, художній образ, аналіз, літературознавчі аспекти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 07 Жов 2024 13:20
Останні зміни: 07 Жов 2024 13:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14539

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу