Іванова Л.І. (2021) ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧІ АСПЕКТИ ПРОЦЕСУ СПРИЙМАННЯ ЛІТЕРАТУРНИХ ТВОРІВ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. World science: problems, prospects and innovations, 2021. с. 357-365.
Текст
Іванова Л.І..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
У статті розкрито сутність процесу сприймання художніх творів учнями початкових класів, літературознавчі аспекти сприймання на уроці літературного читання, з’ясовано особливості літературознавчого аналізу у початковій школі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Іванова Л. І. Літературознавчі аспекти процесу сприймання літературних творів учнями початкової школи / Л. І. Іванова // World science: problems, prospects and innovations : Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Toronto, 24-26 March 2021. - Toronto, 2021. - С. 357-365. |
Ключові слова: | література, художній твір, літературне читання, учні початкових класів, сприймання, художній образ, аналіз, літературознавчі аспекти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 07 Жов 2024 13:20 |
Останні зміни: | 07 Жов 2024 13:23 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14539 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |