Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГІЯ ТРАВМИ: КЛЮЧОВІ ПОНЯТТЯ ТА ШЛЯХИ АДАПТАЦІЇ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО КОНФЛІКТУ. Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти, 2022. с. 224-226.
Текст
Березюк Т. П..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
Збройний конфлікт розділив політичних діячів та громадянське суспільство, цілі родини й особистості. Учасники освітнього процесу переживають певну кризу, перебуваючи у стресовому середовищі. Зазначене стає перепоною на шляху безперервного забезпечення якості освіти. Коли протягом певного часу відбувається декілька травмуючих інцидентів, опосередкованих тривалим перебуванням в умовах війни й бойових дій, істотно зростає ризик виникнення хронічної травми. Отже, на тлі травматичних подій, стресів, що відбуваються з індивідами та групами людей, постає питання забезпечення психологічної адаптаційної підтримки і створення відповідних умов високого рівня якості життя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Березюк Т.П. Психологія травми: ключові поняття та шляхи адаптації в умовах військового конфлікту / Т.П. Березюк // Освіта України в умовах воєнного стану: управління, цифровізація, євроінтеграційні аспекти : зб. тез доп. ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 25 жовт. 2022 р. - Київ : ДНУ «Інститут освітньої аналітики», 2022. С. 224-226. |
Ключові слова: | воєнний стан, воєнний конфлікт, психологічна травма, психологічна адаптація. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Жов 2024 12:29 |
Останні зміни: | 16 Жов 2024 12:29 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14601 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |