Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ

Павелків Р.В. та Хомич І. (2022) ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ СУСПІЛЬНО ЗНАЧУЩОЇ ПОВЕДІНКИ В МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 201-215.

[img] Текст
Павелків Р., Хомич І..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

Стаття присвячена вивченню психологічних передумов для розвитку соціально значущої поведінки учнів початкової школи. Ми вважаємо, що в соціально-нормативному просторі початкової школи створюються всі необхідні умови для особистого самовизначення учня молодшого віку не тільки в статусі суб’єкта виховної діяльності, а й предмета соціально-нормативних відносин. У дослідженні буде розглядатися молодший шкільний вік як чутливий в аспекті нормативної соціалізації особистостей, оскільки соціальний контекст особистісного розвитку в цьому віці все більше визначається факторами, пов’язаними з впливом «значущих» дорослих, оновленням нової ситуації соціального розвитку, а значить, з необхідністю освоєння нового соціально-нормативного простору. На основі вивчення основних підходів вітчизняних і зарубіжних дослідників до аналізу психологічних передумов для розвитку соціально значущої поведінки в більш молодому віці…

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків Р. Психологічні передумови розвитку суспільно значущої поведінки в молодшому шкільному віці / Р. Павелків, І. Хомич // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne. - Legnica ; Warszawa, 2022. - С. 201-215.
Ключові слова: молодший учень, соціально значуща поведінка, початкова школа, соціально-нормативні відносини, соціалізація особистості, детермінанти розвитку соціально значущої поведінки
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Жов 2024 09:23
Останні зміни: 18 Жов 2024 09:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14633

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу