Петренко І.Ф. (2022) ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ШКІЛЬНОЇ КІМНАТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 217-226.
Текст
Петренко І..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Авторкою здійснено аналіз вимог до формування безпечного простору шкільної кімнати початкової школи у контексті Концепції Нової української школи. З’ясовано, що безпечним простором шкільної кімнати вважається той простір, у якому наявні безпечні умови навчання та праці, налагоджена комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю учнів, педагогів і батьків, відсутні будь-які прояви насильства та є достатні ресурси для їх запобігання, а також дотримано прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника навчально-виховного процесу. Сучасний освітній простір передбачає: цілісність, єдність і впорядкованість простору та візуального сприйняття; свободу, відкритість, сприйняття, креативність; практичність та ергономічність; гармонійність та збалансованість; соціалізацію та співпрацю; вікову відповідність; багатофункціональність, мобільність; персоналізованість, наявність особистісного простору. Виокремлено основні вимоги до освітнього простору шкільної кімнати початкової школи, як-то: соціальність, функціональність, доступність, гнучкість, наповнення, безпечність, безбар’єрність, створення різноманітних можливостей для різних видів діяльності, здатність викликати радість, стимулювання фантазії, мотивування до навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко І. Вимоги до формування безпечного простору шкільної кімнати початкової школи у контексті Концепції Нової української школи / І. Петренко // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne. - Legnica– ; Warszawa, 2022. - С. 217-226. |
Ключові слова: | освітній простір, безпечний простір, шкільна кімната, початкова школа, Концепція Нової української школ |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Жов 2024 09:46 |
Останні зміни: | 06 Лист 2024 12:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14634 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |