Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ШКІЛЬНОЇ КІМНАТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Петренко І.Ф. (2022) ВИМОГИ ДО ФОРМУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ШКІЛЬНОЇ КІМНАТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У КОНТЕКСТІ КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 217-226.

[img] Текст
Петренко І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Авторкою здійснено аналіз вимог до формування безпечного простору шкільної кімнати початкової школи у контексті Концепції Нової української школи. З’ясовано, що безпечним простором шкільної кімнати вважається той простір, у якому наявні безпечні умови навчання та праці, налагоджена комфортна міжособистісна взаємодія, що сприяє емоційному благополуччю учнів, педагогів і батьків, відсутні будь-які прояви насильства та є достатні ресурси для їх запобігання, а також дотримано прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника навчально-виховного процесу. Сучасний освітній простір передбачає: цілісність, єдність і впорядкованість простору та візуального сприйняття; свободу, відкритість, сприйняття, креативність; практичність та ергономічність; гармонійність та збалансованість; соціалізацію та співпрацю; вікову відповідність; багатофункціональність, мобільність; персоналізованість, наявність особистісного простору. Виокремлено основні вимоги до освітнього простору шкільної кімнати початкової школи, як-то: соціальність, функціональність, доступність, гнучкість, наповнення, безпечність, безбар’єрність, створення різноманітних можливостей для різних видів діяльності, здатність викликати радість, стимулювання фантазії, мотивування до навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко І. Вимоги до формування безпечного простору шкільної кімнати початкової школи у контексті Концепції Нової української школи / І. Петренко // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne. - Legnica– ; Warszawa, 2022. - С. 217-226.
Ключові слова: освітній простір, безпечний простір, шкільна кімната, початкова школа, Концепція Нової української школ
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Жов 2024 09:46
Останні зміни: 06 Лист 2024 12:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14634

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу