Бричок С.Б. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 289-308.
Текст
Бричок С..pdf Завантажити (6MB) |
Анотація
У статті «Теоретичні основи проблеми виховання культури безпеки життя людей, які шукають вищу педагогічну освіту» проаналізовано суть понять «культура безпеки» та «культура безпеки життя». Встановлено, що культура життєвої безпеки – це цілісна, багаторівнева і багатокомпонентна освіта, яка визначає сучасний розвиток особистості і проявляється в здатності діяти в різних кризових ситуаціях, формах і моделях безпечної поведінки людей, що передаються з покоління в покоління. Виявилося, що формування культури життєвої безпеки людей, які здобувають вищу педагогічну освіту, включає в себе комплексну готовність до реалізації загальних і професійних компетенцій і проявляється в здатності діяти в продуктивних і життєвих ситуаціях, безперервному розвитку з метою досягнення кращих результатів освітньої діяльності в умовах нової української школи. Роз’яснено, що формування основ культури безпеки життєдіяльності в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах вищих навчальних закладів передбачає формування та розвиток навичок і навичок наукового пошуку серед кандидатів на роботу, освоєння наукових методів пізнання та способів організації пізнавальної діяльності.
Охарактеризовано особливості виховання культури безпеки шукачів роботи; встановлено, що до засобів формування культури безпеки життєдіяльності відносяться всі педагогічно відповідні методики, методи і технології, за допомогою яких можна створити серед учнів відповідну якість – культуру безпеки життєдіяльності, в якій одним з ефективних є підбір педагогічних завдань, суть і функції яких будуть максимально наближені до особливостей освітнього середовища навчального закладу. Виправдані педагогічні детермінанти формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів початкової школи: створення здорового соціально-культурного освітнього середовища; забезпечення інформаційного та інноваційного навчального середовища в ISW (вищий навчальний заклад). Певні педагогічні умови дають можливість забезпечити грамотно та особисто цілеспрямоване навчання та ефективність педагогічного процесу формування культури життєвої безпеки кандидатів на вищу педагогічну освіту.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бричок С. Теоретичні основи проблеми виховання культури безпеки життєдіяльності здобувачів вищої педагогічної освіти // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne. - Legnica ; Warszawa, 2022. - С. 289-308. |
Ключові слова: | культура безпеки життєдіяльності, люди, які шукають вищу педагогічну освіту, професійну підготовку, виховання культури безпеки життєдіяльності, професійних компетенцій |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Жов 2024 11:17 |
Останні зміни: | 18 Жов 2024 11:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14637 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |