Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Бричок С.Б. (2022) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ КУЛЬТУРИ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne, 2022. с. 289-308.

[img] Текст
Бричок С..pdf

Завантажити (6MB)

Анотація

У статті «Теоретичні основи проблеми виховання культури безпеки життя людей, які шукають вищу педагогічну освіту» проаналізовано суть понять «культура безпеки» та «культура безпеки життя». Встановлено, що культура життєвої безпеки – це цілісна, багаторівнева і багатокомпонентна освіта, яка визначає сучасний розвиток особистості і проявляється в здатності діяти в різних кризових ситуаціях, формах і моделях безпечної поведінки людей, що передаються з покоління в покоління. Виявилося, що формування культури життєвої безпеки людей, які здобувають вищу педагогічну освіту, включає в себе комплексну готовність до реалізації загальних і професійних компетенцій і проявляється в здатності діяти в продуктивних і життєвих ситуаціях, безперервному розвитку з метою досягнення кращих результатів освітньої діяльності в умовах нової української школи. Роз’яснено, що формування основ культури безпеки життєдіяльності в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців в умовах вищих навчальних закладів передбачає формування та розвиток навичок і навичок наукового пошуку серед кандидатів на роботу, освоєння наукових методів пізнання та способів організації пізнавальної діяльності.
Охарактеризовано особливості виховання культури безпеки шукачів роботи; встановлено, що до засобів формування культури безпеки життєдіяльності відносяться всі педагогічно відповідні методики, методи і технології, за допомогою яких можна створити серед учнів відповідну якість – культуру безпеки життєдіяльності, в якій одним з ефективних є підбір педагогічних завдань, суть і функції яких будуть максимально наближені до особливостей освітнього середовища навчального закладу. Виправдані педагогічні детермінанти формування культури безпеки життєдіяльності майбутніх вчителів початкової школи: створення здорового соціально-культурного освітнього середовища; забезпечення інформаційного та інноваційного навчального середовища в ISW (вищий навчальний заклад). Певні педагогічні умови дають можливість забезпечити грамотно та особисто цілеспрямоване навчання та ефективність педагогічного процесу формування культури життєвої безпеки кандидатів на вищу педагогічну освіту.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бричок С. Теоретичні основи проблеми виховання культури безпеки життєдіяльності здобувачів вищої педагогічної освіти // W trosce o rozwój i bezpieczeństwo dziecka we współczesnym świecie. Aspekty społeczno-prawne. - Legnica ; Warszawa, 2022. - С. 289-308.
Ключові слова: культура безпеки життєдіяльності, люди, які шукають вищу педагогічну освіту, професійну підготовку, виховання культури безпеки життєдіяльності, професійних компетенцій
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Жов 2024 11:17
Останні зміни: 18 Жов 2024 11:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14637

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу