Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПРОЧИТАНИХ ТЕКСТІВ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2024) ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПРОЧИТАНИХ ТЕКСТІВ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 171-174.

[img] Текст
Мельничук Н.В., Суржук Т.Б..pdf

Завантажити (6MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мельничук Н. В. Характеристика рівнів сформованості вміння критично оцінювати інформацію з прочитаних текстів в учнів початкових класів / Н. В. Мельничук, Т. Б. Суржук (наук. кер.) // Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти : матеріали ІV Всеукр. студ. наук.-практ. конф. 16 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 171-174.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 22 Жов 2024 13:02
Останні зміни: 22 Жов 2024 13:02
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14661

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу