Мельничук Н.В. та Суржук Т.Б. (2024) ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ ВМІННЯ КРИТИЧНО ОЦІНЮВАТИ ІНФОРМАЦІЮ З ПРОЧИТАНИХ ТЕКСТІВ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти, 2024. с. 171-174.
Текст
Мельничук Н.В., Суржук Т.Б..pdf Завантажити (6MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мельничук Н. В. Характеристика рівнів сформованості вміння критично оцінювати інформацію з прочитаних текстів в учнів початкових класів / Н. В. Мельничук, Т. Б. Суржук (наук. кер.) // Актуальні проблеми та стратегії розвитку початкової освіти : матеріали ІV Всеукр. студ. наук.-практ. конф. 16 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 171-174. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 22 Жов 2024 13:02 |
Останні зміни: | 22 Жов 2024 13:02 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14661 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |