Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ

Луцик Г.О. (2022) РОЛЬ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Scientific Collection «InterConf», 2022 (№118). с. 141-145.

[img] Текст
Луцик Г. О..pdf

Завантажити (422kB)

Анотація

Важливим завданням вищої освіти в Україні є реалізація новітніх підходів в підготовці майбутніх фахівців. Вважаємо доцільним в процесі формування готовності майбутніх психологів до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками розвивати критичне мислення здобувачів, оскільки останнє сприяє осмисленню та узагальненню навчального матеріалу, дозволяє оцінювати та аналізувати інформацію, знаходити оптимальні рішення поставленої проблеми. Таким чином, розвиток критичного мислення забезпечує формування готовності майбутніх психологів до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками високого рівня.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Луцик Г.О. Роль критичного мислення у формуванні готовності майбутніх психологів до роботи зі схильними до девіантної поведінки підлітками / Г.О. Луцик // Scientific Collection «InterConf» : with the Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Scientific Paradigm in the Context of Technologies and Society Development» (July 26-28, 2022). - Geneva, Switzerland : Protonique, 2022. - № 118. - С. 141-145.
Ключові слова: психологія підлітка, девіантна поведінка, критичне мислення, підготовка практиного психолога.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Жов 2024 09:47
Останні зміни: 24 Жов 2024 09:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14672

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу