Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ

Петренко І.Ф. (2020) СЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ В ІСТОРІЇ ПЕДАГОГІКИ. Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій, 2020. с. 39.

[img] Текст
Петренко І.Ф., 2020, тези 2.pdf

Завантажити (471kB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко І.Ф. Середовищний підхід до вивчення феномену класної кімнати в історії педагогіки / І.Ф.Петренко // Дослідницькі підходи до історико-педагогічних розвідок: від традицій до новацій : зб. матеріалів V Всеукр. наук.-методол. семінару з історії освіти, 21 жовт. 2020 р., Київ. - 2020. - С. 39.
Ключові слова: класна кімната, історія педагогіки
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Лист 2024 10:20
Останні зміни: 06 Лист 2024 10:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14833

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу