Брончук О.Л. (2016) РОЛЬ ПОЕТИЧНОГО СЛОВА ЯК ЗАСОБУ СТИМУЛЮВАННЯ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 208-212. ISSN 2411-4553
|
Текст
Брончук О.Л..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті висвітлено проблему дидактичних засад процесу стимулювання творчої активності молодших школярів; обґрунтовано роль поетичного слова як засобу стимулювання творчої активності молодших школярів; обґрунтовано використання дидактичних особливостей поетичного слова у навчанні і вихованні. Опрацьовано останні джерела з означеної проблеми; охарактеризовано понятійно-термінологічний апарат; виявлено частини проблеми, що недостатньо досліджені; проаналізовано засоби стимулювання навчальної діяльності та систематизовано їх за характером походження та характером спрямування.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Брончук О.Л. Роль поетичного слова як засобу стимулювання творчої активності молодших школярів / О.Л.Брончук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 208-212. |
Ключові слова: | стимулювання, стимул, поезія, поетичне слово. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 06 Лист 2020 06:45 |
Останні зміни: | 06 Лист 2020 06:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1499 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |