Мартинюк Г.В. (2016) ШКІЛЬНИЙ УЧНІВСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЇ. Наукові записки, 2016: Вип. 2. с. 67-72.
Текст
ШКІЛЬНИЙ УЧНІВСЬКИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ТА.pdf Завантажити (434kB) |
Анотація
В статі коротко описано значення хімічного експерименту при вивченні хімії, охарактеризовані основні види експериментальних робіт з хімії, показане їх пізнавальне значення. Запропонована і обгрунтована з позицій сучасних досягнень теорії і методики навчання хімії система практичних, демонстраційних та лабораторних завдань дослідницького характеру.
Paper shortly described an importance part of the chemical experiment for chemical studding and characterized the main types of experimental works in chemistry, their knowledge part. It is proposed and grounded from the position of actual theoretical and methodical advances of chemical studding a system of the practical, demonstrational and laboratorial tasks by the research character.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Мартинюк Г. Шкільний учнівський експеримент та методика його організації / Г. Мартинюк // Наукові записки. Серія "Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти". - 2016. - Вип. 2. - С. 67-72. |
Тематика (за УДК): | 5 Математика. Природничі науки > 54 Хімія. Кристалографія. Мінералогія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 10 Груд 2024 10:59 |
Останні зміни: | 10 Груд 2024 10:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15203 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |