Items where Subject is "5 Математика. Природничі науки"
![]() | Up a level |
- Універсальна десяткова класифікація документів (805)
- 5 Математика. Природничі науки (805)
- 51 Математика (361)
- 53 Фізика (113)
- 58 Ботаніка (38)
- 59 Зоологія (26)
- 5 Математика. Природничі науки (805)
Б
Берташ Б.М. and Марциновський В.П. and Сацюк І.Л. (2019) ПРОЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРАКТИЧНОЇ ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ СЕРЕД УЧНІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛ. ЯК МОТИВУЮЧИЙ ФАКТОР ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН. Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі, 2019. pp. 77-79.
Біль О.І. and Присяжнюк І.М. (2019) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ВИМИРАННЯ ОРГАНІЗМІВ У ПОПУЛЯЦІЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 183-184.
Г
Галатюк М.Ю. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОДУКТИВНОГО ДОСВІДУ МОДЕЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ПРЕДМЕТІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 17-19.
Гриб'юк О.О. and Коваль В.В. (2008) ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗАСОБАМИ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В КЛАСАХ ХІМІКО–БІОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 138-141.
Д
Денисюк Н.В. and Ющук В.А. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВІЗУАЛЬНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТИ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ. Актуальні проблеми та перспективи розвитку методики навчання біології, екології та основ здоров’я людини, 2021. pp. 32-34.
К
Качковська К.А. and Демчик С.П. (2019) ІНТЕГРАЛЬНІ ЛИШКИ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ДО ОБЧИСЛЕННЯ ІНТЕГРАЛІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 189-190.
Колоднюк Т.Ю. and Горопаха Н.М. (2014) ВИКОРИСТАННЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ КНИГ ПРО ПРИРОДУ У ЕКОЛОГІЧНІЙ ОСВІТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2014 (Ч. 1). pp. 50-52.
Кукушкін О.М. (2013) ІНСТРУМЕНТИ ТА ФОРМИ ІНФОРМАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У СФЕРІ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). pp. 265-267.
Л
Лобач О.Л. and Павелків О.М. (2012) ДИДАКТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ: «ПЕРВІСНА ТА ІНТЕГРАЛ» У КЛАСАХ ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО НАПРЯМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 1). pp. 75-76.
Лобода А.П. ЗАСТОСУВАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЛЬНО-РІЗНИЦЕВИХ РІВНЯНЬ ДО МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ПРИРОДОЗНАВСТВА. [Магістерська робота]
М
Матвіюк В.М. and Ястремський С.В. (2015) РОЗРАХУНКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ АКУМУЛЯТОРНИХ ПАЛИВНИХ СИСТЕМ ДИЗЕЛЬНИХ ДВИГУНІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 21-23.
П
Павлюк Т.О. and Мельничук Д. (2021) МОЖЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ПОНЯТЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. pp. 124-126.
Павлюк Т.О. and Петришина Н. (2021) НЕБИЛИЦІ ЯК СУЧАСНИЙ ЗАСІБ НАВЧАННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЕЛЕМЕНТІВ МАТЕМАТИКИ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. pp. 128-129.
Присяжнюк І. and Бортник В. (2008) МОДЕЛЮВАННЯ РОБОТИ КАРКАСНО–ЗАСИПНОГО ФІЛЬТРУ З УРАХУВАННЯМ ЗВОРОТНЬОГО ВПЛИВУ ЗАБРУДНЕНЬ НА КОЕФІЦІЄНТ ДИФУЗІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2008. pp. 149-150.
С
Сяська І.О. (2020) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ НАУК. Other. О.Зень, Рівне.
Сілкова Е.О. and Оксенюк Н.О. (2015) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Професійний розвиток педагога, 2015. pp. 157-158.
Ш
Шевчук Т.М. and Набок Д.О. (2015) МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ТЕПЛОПЕРЕНОСУ НА ОСНОВІ НАНОСТРУКТУРОВАНОГО ПІДХОДУ В АМОРФНИХ НАПОВНЕНИХ ПОЛІМЕРАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 23-24.