Items where Subject is "57 Біологічні науки в цілому"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: І | Б | В | Г | Д | Л | М | О | П | С | Т | Ч | Ш
Number of items at this level: 40.

І

Іщук В.О. and Трохимчук І.М. (2016) ВПЛИВ АБІОТИЧНИХ ФАКТОРІВ НА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ CHRYSOMELIDAE. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. pp. 31-33.

Б

Берестен О.Ю. and Воловик Г.П. (2018) ЕХІНОКОКОЗ ЛЮДЕЙ НА РІВНЕНЩИННІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 215-217.

Бурець Т.М. and Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 122-127.

В

Власюк Т.Г. and Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 26-28.

Власюк Т.Г. and Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 128-133.

Воловик Г.П. ЗООЛОГІЯ БЕЗХРЕБЕТНИХ. [Методичні рекомендації]

Воловик Г.П. and Гущук Р.І. (2015) ВМІСТ РАДОНУ ТА ДПР У ПОВІТРІ РІЗНИХ ОБ'ЄКТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 201-206.

Г

Глінська С.О. and Стасюк М.В. and Зиль І.П. and Верба В.М. and Верзун В.А. (2016) ПЕРСПЕКТИВНІ ВИДИ ДЕНДРОФЛОРИ ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. pp. 6-9.

Грицай Н.Б. (2015) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛАБОРАТОРІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 243-249.

Грицай Н.Б. (2016) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Other. О.Зень, Рівне.

Грицай Н.Б. (2018) ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЗМІСТУ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПОБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. pp. 157-159.

Гусаковська Т.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ БІОЛОГІЇ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 312-318. ISSN 2411-4553

Д

Дейнега О.В. and Мельник В.Й. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ФІТОМЕЛІОРАТИВНОЇ РОЛІ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПАРКІВ І СКВЕРІВ ПІВНІЧНОГО РАЙОНУ МІСТА РІВНЕ. Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України, 2020 (№ 2): Т. 30. pp. 38-43. ISSN 2519-2477, 1994-7836

Демчук В.В. (2005) ФІТОПАТОЛОГІЯ. [Teaching Resource]

Денисюк Н.В. ХРОНОБІОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]

Денисюк Н.В. (2020) ПОШИРЕННЯ VISCUM ALBUM У ПАРКУ КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ Т.Г. ШЕВЧЕНКА МІСТА РІВНЕ. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку, 2020. pp. 19-20.

Л

Левчук О.О. and Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 87-88.

Лико Д.В. (2005) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ "БІОЛОГІЯ" (за вимогами кредитно-модульної системи). [Teaching Resource]

М

Малярчук Р.В. and Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 96-97.

Мельник В.Й. and Луцюк О.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В ШОСТОМУ КЛАСІ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. pp. 158-161.

Мельник В.Й. and Шахієва М.П. (2021) РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. pp. 178-182.

Мельник О.О. and Сяська І.О. (2012) БІОЕКОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ НОВОУТВОРЕНЬ РЕПРОДУКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЖІНОК НА ТЕРИТОРІЇ САРНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). pp. 24-25.

Мерзін М.В. and Гусаковська Т.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ З БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 110-112.

Михальчук Ю.П. and Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 107-108.

О

Онищук С.В. and Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 111-112.

Охович О.Т. and Рудь О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ЕНТОМОФАУНИ НАЦІОНАЛЬНОГО ПАРКУ «ПІВНІЧНЕ ПОДІЛЛЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. pp. 231-233.

П

Парфенюк І.О. and Воловик Г.П. (2018) МОНІТОРИНГ ПОШИРЕННЯ ASCARIS LUMBRICOIDES І TRICHOCEFALUS TRICHIURIS СЕРЕД НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНЩИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 238-240.

Пастушок А.В. and Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 123-124.

Петрук К. and Грюк І.Б. (2007) РАДІОБІОЛОГІЧНІ РЕАКЦІЇ РОСЛИН. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. pp. 110-111.

Пецкова І.В. and Грицай Н.Б. (2018) МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 128-129.

С

Савчук М.В. and Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. pp. 144-150.

Сосновая Л.Д. and Юрчук В.М. (2015) АНАЛІЗ МІКРОКЛІМАТУ В МУЗЕЙНИХ ПРИМІЩЕННЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). pp. 26-28.

Сяський В.А. and Сяська І.О. and Сяська І.В. (2020) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ ЛЮДИНИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. pp. 174-176.

Т

Трофимчук Ю.В. and Трохимчик І.М. (2012) МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РАЦІОНУ ХАРЧУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОГО РАЙОНУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). pp. 33-35.

Ч

Чернявська О. and Грюк І.Б. (2007) ПІДВИЩЕННЯ РАДІОЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ ДОБАВКАМИ НЕТРАДИЦІЙНОЇ СИРОВИНИ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. pp. 119-120.

Ш

Шаламай Т.В. and Грицай Н.Б. (2018) УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 196-197.

Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. pp. 12-16.

Шевчук О.А. (2011) БІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ БІОЛОГІЇ У 8-му КЛАСІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2011: Вип. 101. pp. 372-380.

Шкребій К.С. and Марциновський В.П. (2018) КЛІЩІ, ЯК ПЕРЕНОСНИКИ ПІРОПЛАЗМОЗУ У БЕЗПРИТУЛЬНИХ СОБАК МІСТА РІВНОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 247-248.

Шулевська Н.В. and Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. pp. 163-164.

This list was generated on Thu Jan 20 00:31:40 2022 EET.