Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "57 Біологічні науки в цілому"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 106.

Монографія

Грицай Н.Б. (2016) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Інше. О.Зень, Рівне.

Стаття

Hrytsai N. та Diachenko-Bohun M. (2023) IMPLEMENTATION OF FRENCH WORKSHOPS IN THE SCIENCE EDUCATION OF UKRAINE. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 4-6.

Orlova L. та Vlasenko N. та Gapon S. та Zhuk M. та Dyachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grygus I. (2022) POACEAE AND FABACEAEOF MEADOWS OF POLTAVA REGION AND THEIR PROTEIN VALUE. Ecological Questions, 2022 (Vol.33): №1. с. 39-45.

Іщук В.О. та Трохимчук І.М. (2016) ВПЛИВ АБІОТИЧНИХ ФАКТОРІВ НА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ CHRYSOMELIDAE. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 31-33.

Алексійчук О. та Демчук В. (2023) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ՚ЯЗКИ ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 27-30.

Антонюк-Кисіль В. та Пашковська В. та Пуха А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ І ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 165-167.

Березюк Т. (2023) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 136-138.

Берестен О.Ю. та Воловик Г.П. (2018) ЕХІНОКОКОЗ ЛЮДЕЙ НА РІВНЕНЩИННІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 215-217.

Берташ Б. та Бурачик А. та Марциновський В. (2023) РЕГІОНАЛЬНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ В ЄДИНОМУ МЕДИЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 220-222.

Боровець О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 138-140.

Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.

Виговський І. та Савчук Л. (2023) ВАЛЕОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОСНОВНИЙ АСПЕКТ У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 167-172.

Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 26-28.

Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 128-133.

Воловик Г. та Мандигра Ю. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЗОФАУНИ ГРУНТІВ ПАРКІВ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 33-36.

Воловик Г.П. та Гущук Р.І. (2015) ВМІСТ РАДОНУ ТА ДПР У ПОВІТРІ РІЗНИХ ОБ'ЄКТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 201-206.

Глінська С.О. та Стасюк М.В. та Зиль І.П. та Верба В.М. та Верзун В.А. (2016) ПЕРСПЕКТИВНІ ВИДИ ДЕНДРОФЛОРИ ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 6-9.

Гошко А.С. та Денисюк Н.В. (2022) Статеве виховання учнів 8 класу на уроках біології та в позакласній роботі. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 109-110.

Грицай Н.Б. (2015) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛАБОРАТОРІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 243-249.

Грицай Н.Б. (2018) ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЗМІСТУ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПОБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. с. 157-159.

Гудовсек О. та Воронко Д. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП В ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 140-143.

Гусаковська Т. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОНАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ВОДНИХ ТВЕРДОКРИЛИХ У БІОТОПАХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 49-53.

Гусаковська Т.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ БІОЛОГІЇ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 312-318. ISSN 2411-4553

Дейнега О.В. та Мельник В.Й. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ФІТОМЕЛІОРАТИВНОЇ РОЛІ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПАРКІВ І СКВЕРІВ ПІВНІЧНОГО РАЙОНУ МІСТА РІВНЕ. Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України, 2020 (№ 2): Т. 30. с. 38-43. ISSN 2519-2477, 1994-7836

Денисюк Н.В. (2020) ПОШИРЕННЯ VISCUM ALBUM У ПАРКУ КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ Т.Г. ШЕВЧЕНКА МІСТА РІВНЕ. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку, 2020. с. 19-20.

Дубинецька В. (2023) НЕЙРОРЕАБІЛІТАЦІЙНІ АСПЕКТИ ХРЕБЕТНО-СПІНАЛЬНОЇ ТРАВМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 222-226.

Загоруйко Г. та Марциновський В. та Мельник Н. та Кухтяк Н. (2023) ФАРМАКОТЕРАПІЯ З НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ХВОРИМ НА ГЕМОФІЛІЮ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 260-263.

Загоруйко Г. та Марциновський В. та Цвентух Л. та Когут О. та Соломко О. (2023) ЗМІНИ УЛЬТРАСТРУКТУРИ МІОКАРДА ЛІВОГО ШЛУНОЧКУ В ОНТОГЕНЕЗІ ЩУРІВ ВІСТАР. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 53-62.

Карлова Т. та Левчук І. та Бахрам Р. (2023) ЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 184-191.

Клочок Д. та Сяська І. (2023) ПРОФІЛАКТИКА ВПЛИВУ СТРЕСОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА СТАН СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 6-8.

Лазарчук В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ РІЗНИХ ДИСЦИПЛІН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 191-193.

Левчук О.О. та Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 87-88.

Малярчук Р.В. та Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 96-97.

Марциновський В. та Загоруйко Г. та Мельник Н. та Окрутна О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ БІОМАРКЕРІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАГНОСТИКИ І ПРОВЕДЕНОЇ ТЕРАПІЇ ІНФАРКТА МІОКАРДА У МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 65-68.

Марциновський В. та Кацеба О. та Загоруйко Г. (2023) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ БІОХІМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КРОВІ ГРОМАДЯН РІВНЕНЩИНИ ХВОРИХ НА COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 68-72.

Мельник В. та Максимчук Н. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 10-13.

Мельник В.Й. та Луцюк О.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В ШОСТОМУ КЛАСІ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 158-161.

Мельник В.Й. та Шахієва М.П. (2021) РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 178-182.

Мельник О.О. та Сяська І.О. (2012) БІОЕКОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ НОВОУТВОРЕНЬ РЕПРОДУКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЖІНОК НА ТЕРИТОРІЇ САРНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 24-25.

Мерзін М.В. та Гусаковська Т.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ З БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 110-112.

Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 107-108.

Ойцюсь Л. та Володимирець В. та Солодка Т. (2023) АДВЕНТИВНІ ВИДИ ФЛОРИ У СКЛАДІ ЛІСОВИХ ТА ЛУЧНИХ УГРУПОВАНЬ ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 80-81.

Ойцюсь Л. та Пашковська В. (2023) АДВЕНТИВНІ РОСЛИНИ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 85-87.

Ойцюсь Л. та Шашок І. (2023) ВИДИ ІНВАЗІЙНИХ РОСЛИН РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 81-83.

Ойцюсь Л. та Шевцов В. (2023) ФІТОІНДИКАЦІЯ АНТРОПОГЕННИХ ВПЛИВІВ ЗА МОРФОЛОГІЧНИМИ ЗМІНАМИ РОСЛИН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 83-85.

Онищук С.В. та Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 111-112.

Охович О.Т. та Рудь О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ЕНТОМОФАУНИ НАЦІОНАЛЬНОГО ПАРКУ «ПІВНІЧНЕ ПОДІЛЛЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 231-233.

Павелків К. (2023) МОДЕЛЬ ЗДОРОВОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 16-19.

Парфенюк І.О. та Воловик Г.П. (2018) МОНІТОРИНГ ПОШИРЕННЯ ASCARIS LUMBRICOIDES І TRICHOCEFALUS TRICHIURIS СЕРЕД НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНЩИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 238-240.

Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 123-124.

Петренко І.Ф. (2023) ОСВІТНІ БЕЗПЕКОВІ ПРОЄКТИ В УКРАЇНІ ЩОДО СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ДЛЯ ДІТЕЙ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 143-146.

Петренко О.Б. (2023) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 147-148.

Петрук К. та Грюк І.Б. (2007) РАДІОБІОЛОГІЧНІ РЕАКЦІЇ РОСЛИН. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 110-111.

Пецкова І.В. та Грицай Н.Б. (2018) МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 128-129.

Пономаренко В. та Сяська І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 19-23.

Рудь О. та Данилюк А. та Гринюк І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ НА ОСНОВІ ДЬОГТЮ БЕРЕЗОВОГО ПРИ ЛІКУВАННІ ДЕРМАТОЗІВ У СОБАК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 99-103.

Рудь О. та Чуль О. та Корепанова А. (2023) АКТУАЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНІЗАКІДОЗНОЇ ІНВАЗІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 94-99.

Савина В. та Рудь О. (2023) НАСЛІДКИ ВПЛИВУ РАДІАЦІЙНОГО ЗАБРУДНЕННЯ НА СИСТЕМУ КРОВООБІГУ У НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 200-202.

Савчук М.В. та Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 144-150.

Сачук Р.М. та Жигалюк С. та Жигалюк М. та Жигалюк О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МІСЦЕВО-ПОДРАЗНЮВАЛЬНОЇ ДІЇ «ТІАМОДЕВ 80» У ВИГЛЯДІ ВОДОРОЗЧИННОГО ПОРОШКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 103-107.

Серган Є. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГОАТОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 107-109.

Серган Є. (2023) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕАБІЛІТОЛОГІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 202-204.

Сосновая Л.Д. та Юрчук В.М. (2015) АНАЛІЗ МІКРОКЛІМАТУ В МУЗЕЙНИХ ПРИМІЩЕННЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 26-28.

Сяська І. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ З РІЗНОЮ ЛАТЕРАЛІЗАЦІЄЮ ПІВКУЛЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 151-155.

Сяська І. та Черевко Л. (2023) ВРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ В МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 23-26.

Сяський В. та Сяська І.О. та Сяська І. (2023) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДИХАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЛЮДИНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 112-117.

Сяський В.А. та Сяська І.О. та Сяська І.В. (2020) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ ЛЮДИНИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 174-176.

Тарасович П. та Марциновський В. (2023) ПОВЕДІНКОВІ РЕАКЦІЇ ТВАРИН В УМОВАХ АНТАРКТИДИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 118-121.

Толочик І.Л. (2023) ОЦІНКА ДЕЯКИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 1-А КЛАСУ РІВНЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №5 ІМ. О.О.БОРИСЕНКА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 204-206.

Трофимчук Ю.В. та Трохимчик І.М. (2012) МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РАЦІОНУ ХАРЧУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОГО РАЙОНУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 33-35.

Трохимчук І. та Бучкович У. (2023) МЕТОД РОДОВОДІВ У ГЕНЕТИКО-ФЕНОТИПІЧНІЙ ХАРАКТЕРИСТИЦІ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 161-164.

Трохимчук І. та Котяй М. (2023) ОЗДОРОВЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 158-161.

Трохимчук І. та Нідельська С. (2023) НЕБЕЗПЕКА ПОШИРЕННЯ ЗООАНТРОПОНОЗНИХ ІНФЕКЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 121-123.

Трохимчук І. та Стецюк С. (2023) ЕТІОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВІРУСНОГО ЕНЦЕФАЛІТУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 127-130.

Трохимчук І. та Ткачук Ю. (2023) ПРОМЕНЕВА ДІАГНОСТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 124-127.

Федчук О. та Романюк В.Л. (2023) МЕТОДИ СУЧАСНИХ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 133-135.

Чепурка О. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 207-208.

Черевко О. та Демчук В. (2023) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ СУЧАСНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 208-212.

Чернявська О. та Грюк І.Б. (2007) ПІДВИЩЕННЯ РАДІОЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ ДОБАВКАМИ НЕТРАДИЦІЙНОЇ СИРОВИНИ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 119-120.

Чжан Ї. та Марциновський В. (2023) ГЕНДЕРНІ І ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРФОЛОГІЧНОГО ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ РДГУ 1 і 5 КУРСІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 178-184.

Шаламай Т.В. та Грицай Н.Б. (2018) УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 196-197.

Шевчук О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З «НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ МАСАЖУ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 212-215.

Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. с. 12-16.

Шевчук О.А. (2011) БІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ БІОЛОГІЇ У 8-му КЛАСІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2011: Вип. 101. с. 372-380.

Шкребій К.С. та Марциновський В.П. (2018) КЛІЩІ, ЯК ПЕРЕНОСНИКИ ПІРОПЛАЗМОЗУ У БЕЗПРИТУЛЬНИХ СОБАК МІСТА РІВНОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 247-248.

Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 163-164.

Доповідь на конференції чи семінарі

Попельницька О.В. (2023) СПЕКТР ЖИВЛЕННЯ ТРИТОНА ЗВИЧАЙНОГО (Lissotriton vulgaris, L., 1758) В ТИМЧАСОВИХ ВОДОЙМАХ М. РІВНОГО. In: Шлях у науку: перші кроки, 06 квітня 2023 р., м. Тернопіль.

Бакалаврська робота

Макарова А.О. ОЦІНКА КАТАЛАЗНОЇ АКТИВНОСТІ ГРУНТІВ НА ТЕРИТОРІЇ АЗС МІСТА РІВНЕ. [Бакалаврська робота]

Магістерська робота

Іллюк О.М. ВИВЧЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ "БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ" В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]

Бугайчук Ю. ВИДОВА РІЗНОМАНІТНІСТЬ LUMBRICIDAE В БІОТОПАХ СМТ. ОЛЕКСАНДРІЯ. [Магістерська робота]

Гранюк С.Л. БІОІНДИКАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕРМЕНТУ ЦЕЛЮЛАЗА В ҐРУНТАХ САНІТАРНО-ЗАХИСНОЇ ЗОНИ ВАТ «ВОЛИНЬЦЕМЕНТ». [Магістерська робота]

Джуло О.Е. КЛІЩОВІ БОРЕЛІОЗИ НА ТЕРИТОРІЇ М. РІВНЕ. [Магістерська робота]

Жигадло І.В. ПРОБЛЕМИ СТАФІЛОКОКОВОЇ ІНФЕКЦІЇ ТА ЇЇ ПРОФІЛАКТИКА. [Магістерська робота]

Кладій М.С. ASCARIS LUMBRICOIDES – ЗБУДНИК АНТРОПОНОЗНОГО ГЕЛЬМІНТОЗУ. [Магістерська робота]

Козова О.В. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ "БІОРІЗНОМАНІТТЯ". [Магістерська робота]

Луцюк О.М. АНТРОПІЧНИЙ ВПЛИВ НА АТМОСФЕРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ» НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]

Лємешев А. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НАРКОТИКІВ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИВЧЕННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]

Нечай К.В. БІОЛОГІЧНО АКТИВНИЙ МУЛ В ПРОЦЕСІ ОЧИСТКИ СТІЧНИХ ВОД. [Магістерська робота]

Сакова Т.І. АКУМУЛЮВАННЯ РАДІОНУКЛІДІВ ГРИБАМИ В ЗОНАХ РАДІОАКТИВНОГО ЗАБРУДНЕННЯ. [Магістерська робота]

Ткачук Р.В. ВИВЧЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ТЮТЮНОПАЛІННЯ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ" В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]

Чупринська А.О. ЛІХЕНОІНДИКАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ПОВІТРЯ МІСТА РІВНЕ ТА МІСЦЕ ТЕМИ В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ". [Магістерська робота]

Шрамович О.І. БІОТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ LUMBRICIDAE В ҐРУНТАХ М. РІВНЕ. [Магістерська робота]

Навчальні матеріали

Демчук В.В. (2005) ФІТОПАТОЛОГІЯ. [Навчальні матеріали]

Лико Д.В. (2005) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ "БІОЛОГІЯ" (за вимогами кредитно-модульної системи). [Навчальні матеріали]

Методичні рекомендації

Воловик Г.П. ЗООЛОГІЯ БЕЗХРЕБЕТНИХ. [Методичні рекомендації]

Денисюк Н.В. ХРОНОБІОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Nov 22 17:08:09 2024 EET.