Елементи, в яких тема (за УДК): "57 Біологічні науки в цілому"
![]() | Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (160)
- 5 Математика. Природничі науки (160)
- 57 Біологічні науки в цілому (160)
- 578 Вірусологія (1)
- 57 Біологічні науки в цілому (160)
- 5 Математика. Природничі науки (160)
Монографія
Грицай Н.Б. (2016) ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА МЕТОДИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ. Інше. О.Зень, Рівне.
Стаття
Hrytsai N. та Diachenko-Bohun M. (2023) IMPLEMENTATION OF FRENCH WORKSHOPS IN THE SCIENCE EDUCATION OF UKRAINE. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 4-6.
Kofonov K. та Potrokhov O. та Hrynevych N. та Zinkovsky O. та Khomiak O. та Dunaievska O. та Rud O. та Kutsocon L. та Chemerys V. та Gutyj B. та Fijalovych L. та Vavrysevych J. та Todoriuk V. та Leskiv K. та Husar P. та Khumynets P. (2020) CHANGES IN THE BIOCHEMCAL STATUS OF COMMON CARP JUVENILES (CYPRINUS CARPIO L.) EXPOSED TO AMMONIUM CHLORIDE AND POTASSIUM PHOSPHATE. Ukrainian Journal of Ecology, 2020: №10(4). с. 137-147.
Orlova L. та Vlasenko N. та Gapon S. та Zhuk M. та Dyachenko-Bohun M. та Hrytsai N. та Grygus I. (2022) POACEAE AND FABACEAEOF MEADOWS OF POLTAVA REGION AND THEIR PROTEIN VALUE. Ecological Questions, 2022 (Vol.33): №1. с. 39-45.
Vodianitskyi O. та Potrokhov O. та Hrynevych N. та Khomiak O. та Khudiyash Y. та Prysiazhniuk N. та Rud O. та Sliusarenko A. та Zagoruy L. та Gutyj B. та Dushka V. та Maxym V. та Dadak O. та Liublin V. (2020) EFFECT OF RESERVIOUR TEMGERATURE AND OXYGEN CONDITIONS ON THE ACTIVITY OF Na-K PUMP IN EMBRIOS AND LARVAE OF PERCH, ROACH, AND RUFFE. Ukrainian Journal of Ecology, 2020 (№10(2)). с. 184-189.
Іщук В.О. та Трохимчук І.М. (2016) ВПЛИВ АБІОТИЧНИХ ФАКТОРІВ НА ЖИТТЄДІЯЛЬНІСТЬ CHRYSOMELIDAE. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 31-33.
Алексійчук О. та Демчук В. (2023) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ՚ЯЗКИ ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 27-30.
Антонюк-Кисіль В. та Пашковська В. та Пуха А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ І ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 165-167.
Березюк Т.П. (2023) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 136-138.
Берестен О.Ю. та Воловик Г.П. (2018) ЕХІНОКОКОЗ ЛЮДЕЙ НА РІВНЕНЩИННІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 215-217.
Берташ Б. та Бурачик А. та Марциновський В.П. (2023) РЕГІОНАЛЬНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ В ЄДИНОМУ МЕДИЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 220-222.
Берташ Б.М. та Володимирець В.О. та Берташ К.Б. (2024) ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СТРУКТУРИ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ В КОНТЕКСТІ АДМІНІСТРАТИВНОЇ РЕФОРМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 4-9. ISSN 978-617-601-503-1
Боровець О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 138-140.
Бурець Т.М. та Виговський І.В. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 122-127.
Виговський І. та Савчук Л. (2023) ВАЛЕОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОСНОВНИЙ АСПЕКТ У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 167-172.
Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 26-28.
Власюк Т.Г. та Грицай Н.Б. (2019) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 128-133.
Воловик Г. та Мандигра Ю. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЗОФАУНИ ГРУНТІВ ПАРКІВ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 33-36.
Воловик Г.П. та Гущук Р.І. (2015) ВМІСТ РАДОНУ ТА ДПР У ПОВІТРІ РІЗНИХ ОБ'ЄКТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 201-206.
Глінська С.О. та Стасюк М.В. та Зиль І.П. та Верба В.М. та Верзун В.А. (2016) ПЕРСПЕКТИВНІ ВИДИ ДЕНДРОФЛОРИ ДЛЯ ОЗЕЛЕНЕННЯ МІСТА РІВНЕ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 6-9.
Гошко А.С. та Денисюк Н.В. (2022) Статеве виховання учнів 8 класу на уроках біології та в позакласній роботі. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2022. с. 109-110.
Грицай Н.Б. (2015) ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ЛАБОРАТОРІЇ МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 243-249.
Грицай Н.Б. (2018) ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЗМІСТУ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ СТАРШОКЛАСНИКІВ У КОНТЕКСТІ ПОБУДОВИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. с. 157-159.
Грицай Н.Б. та Полюхович І. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ В 10-11 КЛАСАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 130-133. ISSN 978-617-601-503-1
Гудовсек О. та Воронко Д. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП В ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 140-143.
Гусаковська Т. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОНАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ВОДНИХ ТВЕРДОКРИЛИХ У БІОТОПАХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 49-53.
Гусаковська Т.М. (2016) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ БІОЛОГІЇ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). с. 312-318. ISSN 2411-4553
Гусаковська Т.М. (2024) ОЦІНКА ЯКОСТІ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД РІЧКИ КУСТИНКА МЕТОДОМ ФІТОІНДИКАЦІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 13-17. ISSN 978-617-601-503-1
Дейнега О.В. та Мельник В.Й. (2020) ОЦІНЮВАННЯ ФІТОМЕЛІОРАТИВНОЇ РОЛІ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПАРКІВ І СКВЕРІВ ПІВНІЧНОГО РАЙОНУ МІСТА РІВНЕ. Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України, 2020 (№ 2): Т. 30. с. 38-43. ISSN 2519-2477, 1994-7836
Денисюк Н.В. (2020) ПОШИРЕННЯ VISCUM ALBUM У ПАРКУ КУЛЬТУРИ І ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ Т.Г. ШЕВЧЕНКА МІСТА РІВНЕ. Наука ІІІ тисячоліття : пошуки, проблеми, перспективи розвитку, 2020. с. 19-20.
Дубинецька В. (2023) НЕЙРОРЕАБІЛІТАЦІЙНІ АСПЕКТИ ХРЕБЕТНО-СПІНАЛЬНОЇ ТРАВМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 222-226.
Жигалюк С.В. та Береза М.В. та Сачук Р.М. та Рудь О.Г. (2023) СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ, ОСНОВ ЗДОРОВ’Я І ПРИРОДОЗНАВСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2023. с. 72-73.
Загоруйко Г.Є. та Марциновський В.П. та Мельник Н. та Кухтяк Н. (2023) ФАРМАКОТЕРАПІЯ З НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ХВОРИМ НА ГЕМОФІЛІЮ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 260-263.
Загоруйко Г.Є. та Марциновський В.П. та Цвентух Л.В. та Когут О. та Соломко О. (2023) ЗМІНИ УЛЬТРАСТРУКТУРИ МІОКАРДА ЛІВОГО ШЛУНОЧКУ В ОНТОГЕНЕЗІ ЩУРІВ ВІСТАР. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 53-62.
Карлова Т. та Левчук І. та Бахрам Р. (2023) ЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 184-191.
Касянчик А.В. та Демчук В.В. (2023) ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2023. с. 74-76.
Клочок Д. та Сяська І. (2023) ПРОФІЛАКТИКА ВПЛИВУ СТРЕСОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА СТАН СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 6-8.
Колеснік А.О. та Сяська І.О. (2023) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПЕРЕКОНАНЬ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2023. с. 8-9.
Лазарчук В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ РІЗНИХ ДИСЦИПЛІН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 191-193.
Левчук О.О. та Грицай Н.Б. (2019) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 87-88.
Малярчук Р.В. та Грицай Н.Б. (2019) ОРГАНІЗАЦІЯ ГРУПОВОЇ РОБОТИ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 96-97.
Марциновський В.П. та Загоруйко Г.Є. та Мельник Н. та Окрутна О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ БІОМАРКЕРІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАГНОСТИКИ І ПРОВЕДЕНОЇ ТЕРАПІЇ ІНФАРКТА МІОКАРДА У МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 65-68.
Марциновський В.П. та Кацеба О. та Загоруйко Г.Є. (2023) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ БІОХІМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КРОВІ ГРОМАДЯН РІВНЕНЩИНИ ХВОРИХ НА COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 68-72.
Матеуш А.В. та Шевців М.В. (2023) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЖИВАННЯ ОРНІТОФАУНИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ В УРБАНІЗОВАНИХ УМОВАХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2023. с. 76-78.
Мельник В. та Максимчук Н. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 10-13.
Мельник В.Й. та Луцюк О.М. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В ШОСТОМУ КЛАСІ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 158-161.
Мельник В.Й. та Шахієва М.П. (2021) РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи, 2021. с. 178-182.
Мельник О.О. та Сяська І.О. (2012) БІОЕКОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ НОВОУТВОРЕНЬ РЕПРОДУКТИВНОЇ СИСТЕМИ ЖІНОК НА ТЕРИТОРІЇ САРНЕНЩИНИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 24-25.
Мерзін М.В. та Гусаковська Т.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ЗНАНЬ З БІОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 110-112.
Михальчук Ю.П. та Грицай Н.Б. (2019) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 107-108.
Ойцюсь Л. та Володимирець В. та Солодка Т. (2023) АДВЕНТИВНІ ВИДИ ФЛОРИ У СКЛАДІ ЛІСОВИХ ТА ЛУЧНИХ УГРУПОВАНЬ ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 80-81.
Ойцюсь Л. та Пашковська В. (2023) АДВЕНТИВНІ РОСЛИНИ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 85-87.
Ойцюсь Л. та Шашок І. (2023) ВИДИ ІНВАЗІЙНИХ РОСЛИН РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 81-83.
Ойцюсь Л. та Шевцов В. (2023) ФІТОІНДИКАЦІЯ АНТРОПОГЕННИХ ВПЛИВІВ ЗА МОРФОЛОГІЧНИМИ ЗМІНАМИ РОСЛИН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 83-85.
Ойцюсь Л.В. та Яцюк М. (2024) МОТИВАЦІЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ КЕЙС МЕТОДОМ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 141-145. ISSN 978-617-601-503-1
Онищук С.В. та Грицай Н.Б. (2019) ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У 8 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 111-112.
Остапчук М.В. (2024) ЕЛЕМЕНТИ СИНЕРГЕТИКИ ТА STEM-ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 145-149. ISSN 978-617-601-503-1
Охович О.Т. та Рудь О.Г. (2017) ФОРМУВАННЯ ЕНТОМОФАУНИ НАЦІОНАЛЬНОГО ПАРКУ «ПІВНІЧНЕ ПОДІЛЛЯ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 231-233.
Павелків К. (2023) МОДЕЛЬ ЗДОРОВОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 16-19.
Парфенюк І.О. та Воловик Г.П. (2018) МОНІТОРИНГ ПОШИРЕННЯ ASCARIS LUMBRICOIDES І TRICHOCEFALUS TRICHIURIS СЕРЕД НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНЩИНІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 238-240.
Пастушок А.В. та Грицай Н.Б. (2019) КІМНАТНІ РОСЛИНИ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ В 6 КЛАСІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 123-124.
Петренко І.Ф. (2023) ОСВІТНІ БЕЗПЕКОВІ ПРОЄКТИ В УКРАЇНІ ЩОДО СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ДЛЯ ДІТЕЙ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 143-146.
Петренко О.Б. (2023) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 147-148.
Петрук К. та Грюк І.Б. (2007) РАДІОБІОЛОГІЧНІ РЕАКЦІЇ РОСЛИН. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 110-111.
Пецкова І.В. та Грицай Н.Б. (2018) МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ СТИМУЛЮВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ УЧНІВ 7 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 128-129.
Пономаренко В. та Сяська І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 19-23.
Пономаренко В.Ю. та Сяська І.О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2023. с. 15-16.
Рудь О. та Данилюк А. та Гринюк І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ НА ОСНОВІ ДЬОГТЮ БЕРЕЗОВОГО ПРИ ЛІКУВАННІ ДЕРМАТОЗІВ У СОБАК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 99-103.
Рудь О. та Чуль О. та Корепанова А. (2023) АКТУАЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНІЗАКІДОЗНОЇ ІНВАЗІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 94-99.
Савина В. та Рудь О. (2023) НАСЛІДКИ ВПЛИВУ РАДІАЦІЙНОГО ЗАБРУДНЕННЯ НА СИСТЕМУ КРОВООБІГУ У НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 200-202.
Савчук М.В. та Грицай Н.Б. (2019) СТАТЕВЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 8 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2019. с. 144-150.
Сачук Р.М. та Жигалюк С. та Жигалюк М. та Жигалюк О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МІСЦЕВО-ПОДРАЗНЮВАЛЬНОЇ ДІЇ «ТІАМОДЕВ 80» У ВИГЛЯДІ ВОДОРОЗЧИННОГО ПОРОШКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 103-107.
Серган Є. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГОАТОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 107-109.
Серган Є. (2023) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕАБІЛІТОЛОГІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 202-204.
Сосновая Л.Д. та Юрчук В.М. (2015) АНАЛІЗ МІКРОКЛІМАТУ В МУЗЕЙНИХ ПРИМІЩЕННЯХ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 2). с. 26-28.
Сяська І. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ З РІЗНОЮ ЛАТЕРАЛІЗАЦІЄЮ ПІВКУЛЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 151-155.
Сяська І. та Черевко Л. (2023) ВРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ В МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 23-26.
Сяський В. та Сяська І.О. та Сяська І. (2023) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДИХАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЛЮДИНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 112-117.
Сяський В.А. та Сяська І.О. та Сяська І.В. (2020) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ СИСТЕМ ЛЮДИНИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2020. с. 174-176.
Тарасович П. та Марциновський В.П. (2023) ПОВЕДІНКОВІ РЕАКЦІЇ ТВАРИН В УМОВАХ АНТАРКТИДИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 118-121.
Толочик І.Л. (2023) ОЦІНКА ДЕЯКИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 1-А КЛАСУ РІВНЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №5 ІМ. О.О.БОРИСЕНКА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 204-206.
Трофимчук Ю.В. та Трохимчик І.М. (2012) МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РАЦІОНУ ХАРЧУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ РОКИТНІВСЬКОГО РАЙОНУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2012 (Ч. 2). с. 33-35.
Трофімчук (Стеца) Н.В. (2021) ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИХ ТА ІНЖЕНЕРНИХ КОЛЕДЖІВ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ. Педагогічні науки: теорія та практика, 2021: №2(38). с. 197-205.
Трохимчук І. та Бучкович У. (2023) МЕТОД РОДОВОДІВ У ГЕНЕТИКО-ФЕНОТИПІЧНІЙ ХАРАКТЕРИСТИЦІ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 161-164.
Трохимчук І. та Котяй М. (2023) ОЗДОРОВЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 158-161.
Трохимчук І. та Нідельська С. (2023) НЕБЕЗПЕКА ПОШИРЕННЯ ЗООАНТРОПОНОЗНИХ ІНФЕКЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 121-123.
Трохимчук І. та Стецюк С. (2023) ЕТІОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВІРУСНОГО ЕНЦЕФАЛІТУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 127-130.
Трохимчук І. та Ткачук Ю. (2023) ПРОМЕНЕВА ДІАГНОСТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 124-127.
Федчук О. та Романюк В.Л. (2023) МЕТОДИ СУЧАСНИХ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 133-135.
Чепурка О. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 207-208.
Черевко О. та Демчук В. (2023) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ СУЧАСНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 208-212.
Чернявська О. та Грюк І.Б. (2007) ПІДВИЩЕННЯ РАДІОЗАХИСНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ХЛІБОБУЛОЧНИХ ВИРОБІВ ДОБАВКАМИ НЕТРАДИЦІЙНОЇ СИРОВИНИ РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство, очима молодих, 2007. с. 119-120.
Чжан Ї. та Марциновський В.П. (2023) ГЕНДЕРНІ І ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРФОЛОГІЧНОГО ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ РДГУ 1 і 5 КУРСІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 178-184.
Шаламай Т.В. та Грицай Н.Б. (2018) УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКУ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ МУЛЬТИМЕДІА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 196-197.
Шевчук О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З «НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ МАСАЖУ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 212-215.
Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. с. 12-16.
Шевчук О.А. (2011) БІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ БІОЛОГІЇ У 8-му КЛАСІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2011: Вип. 101. с. 372-380.
Шкребій К.С. та Марциновський В.П. (2018) КЛІЩІ, ЯК ПЕРЕНОСНИКИ ПІРОПЛАЗМОЗУ У БЕЗПРИТУЛЬНИХ СОБАК МІСТА РІВНОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. с. 247-248.
Шулевська Н.В. та Грицай Н.Б. (2019) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 9 КЛАСУ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 163-164.
Доповідь на конференції чи семінарі
Попельницька О.В. (2023) СПЕКТР ЖИВЛЕННЯ ТРИТОНА ЗВИЧАЙНОГО (Lissotriton vulgaris, L., 1758) В ТИМЧАСОВИХ ВОДОЙМАХ М. РІВНОГО. In: Шлях у науку: перші кроки, 06 квітня 2023 р., м. Тернопіль.
Бакалаврська робота
Макарова А.О. ОЦІНКА КАТАЛАЗНОЇ АКТИВНОСТІ ГРУНТІВ НА ТЕРИТОРІЇ АЗС МІСТА РІВНЕ. [Бакалаврська робота]
Магістерська робота
Іллюк О.М. ВИВЧЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ АЛКОГОЛЮ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ "БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ" В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]
Бугайчук Ю. ВИДОВА РІЗНОМАНІТНІСТЬ LUMBRICIDAE В БІОТОПАХ СМТ. ОЛЕКСАНДРІЯ. [Магістерська робота]
Гранюк С.Л. БІОІНДИКАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕРМЕНТУ ЦЕЛЮЛАЗА В ҐРУНТАХ САНІТАРНО-ЗАХИСНОЇ ЗОНИ ВАТ «ВОЛИНЬЦЕМЕНТ». [Магістерська робота]
Джуло О.Е. КЛІЩОВІ БОРЕЛІОЗИ НА ТЕРИТОРІЇ М. РІВНЕ. [Магістерська робота]
Жигадло І.В. ПРОБЛЕМИ СТАФІЛОКОКОВОЇ ІНФЕКЦІЇ ТА ЇЇ ПРОФІЛАКТИКА. [Магістерська робота]
Кладій М.С. ASCARIS LUMBRICOIDES – ЗБУДНИК АНТРОПОНОЗНОГО ГЕЛЬМІНТОЗУ. [Магістерська робота]
Козова О.В. МЕТОДИКА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕМИ "БІОРІЗНОМАНІТТЯ". [Магістерська робота]
Луцюк О.М. АНТРОПІЧНИЙ ВПЛИВ НА АТМОСФЕРУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ «СТАЛИЙ РОЗВИТОК ТА РАЦІОНАЛЬНЕ ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ» НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]
Лємешев А. НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НАРКОТИКІВ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ВИВЧЕННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]
Нечай К.В. БІОЛОГІЧНО АКТИВНИЙ МУЛ В ПРОЦЕСІ ОЧИСТКИ СТІЧНИХ ВОД. [Магістерська робота]
Сакова Т.І. АКУМУЛЮВАННЯ РАДІОНУКЛІДІВ ГРИБАМИ В ЗОНАХ РАДІОАКТИВНОГО ЗАБРУДНЕННЯ. [Магістерська робота]
Ткачук Р.В. ВИВЧЕННЯ НЕГАТИВНОГО ВПЛИВУ ТЮТЮНОПАЛІННЯ НА ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ І В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ "БІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ" В 11 КЛАСІ. [Магістерська робота]
Чупринська А.О. ЛІХЕНОІНДИКАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ ПОВІТРЯ МІСТА РІВНЕ ТА МІСЦЕ ТЕМИ В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ "ПРИРОДНИЧІ НАУКИ". [Магістерська робота]
Шрамович О.І. БІОТИЧНИЙ РОЗПОДІЛ LUMBRICIDAE В ҐРУНТАХ М. РІВНЕ. [Магістерська робота]
Навчальні матеріали
Демчук В.В. (2005) ФІТОПАТОЛОГІЯ. [Навчальні матеріали]
Лико Д.В. (2005) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ "БІОЛОГІЯ" (за вимогами кредитно-модульної системи). [Навчальні матеріали]
Методичні рекомендації
Воловик Г.П. ЗООЛОГІЯ БЕЗХРЕБЕТНИХ. [Методичні рекомендації]
Денисюк Н.В. ХРОНОБІОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]