Сяська І. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ З РІЗНОЮ ЛАТЕРАЛІЗАЦІЄЮ ПІВКУЛЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. pp. 151-155.
|
Text
Сяська І..pdf Download (4MB) | Preview |
Abstract
Вивчення функціональної асиметрії півкуль головного мозку (ФАПГМ) є важливою проблемою сучасної науки. Навчання, яке враховує ФАПГМ, може бути більш ефективним і сприяти розвитку повного потенціалу дитини, зокрема учнів з особливими освітніми потребами. Запропоновано психолого-педагогічні підходи до ефективної реалізації освітнього процесу для правопівкульних і лівопівкульних учнів та амбідекстрів.
Actions (login required)
View Item |