Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: H | S | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 135.

H

Hrytsai N. та Diachenko-Bohun M. (2023) IMPLEMENTATION OF FRENCH WORKSHOPS IN THE SCIENCE EDUCATION OF UKRAINE. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 4-6.

S

Sirenko P.O. та Storozhenko I.P. та Sirenko R.R. та Yuzyk O.P. та Kindrat V.K. та Lietuviete D. та Kolesnyk T.V. (2025) RESILIENCE OF INDIVIDUAL HEALTH AND ENDOGENOUS RESPONSE TO DETERMINANTS OF MOTOR ACTIVITY OF ATHLETES. Medicni perspektivi, 2025 (№2): Т. 30. с. 190-203.

І

Іванова Л.І. (2020) Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ. СОЦІАЛЬНА ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ. [Навчальні матеріали]

А

Алексійчук О. та Демчук В. (2023) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ՚ЯЗКИ ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 27-30.

Антонюк-Кисіль В.М. та Пашковська В.М. та Пуха А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ І ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 165-167.

Б

Березюк Т.П. (2023) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 136-138.

Берташ Б. та Бурачик А. та Марциновський В.П. (2023) РЕГІОНАЛЬНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ В ЄДИНОМУ МЕДИЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 220-222.

Боровець О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 138-140.

В

Ваколюк А.М. (2016) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Й КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 32-39.

Ваколюк А.М. (2015) СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ІДЕЙ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ВІТЧИЗНЯНІЙ ПЕДАГОГІЦІ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХХ ст.). Науковий вісник Миколаївського національного універ- ситету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2015 (№1): 48. с. 54-57.

Ваколюк А.М. (2016) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ УМОВ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка], 2016: Вип. 147. с. 252-256.

Виговський І.В. та Савчук Л. (2023) ВАЛЕОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОСНОВНИЙ АСПЕКТ У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 167-172.

Воловик Г.П. та Мандигра Ю.М. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЗОФАУНИ ГРУНТІВ ПАРКІВ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 33-36.

Г

Галабурда Л. (2007) ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ ЯК КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 70-72.

Гоголь Т.В. та Гоголь В. та Кашуба А.А. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ВОЛЕЙБОЛУ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 96-105.

Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 30-32.

Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 33-34.

Гудовсек О.А. (2021) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Інноваційна педагогіка, 2021 (Вип.42). с. 9-13.

Гудовсек О.А. та Воронко Д.А. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП В ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 140-143.

Гусаковська Т.М. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОНАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ВОДНИХ ТВЕРДОКРИЛИХ У БІОТОПАХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 49-53.

Д

Демчук В.В. (2024) БІОХІМІЧНІ АСПЕКТИ РАЦІОНАЛЬНОГО ХАРЧУВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЯК ВАЖЛИВОГО СКЛАДНИКА ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Природнича освіта та наука, 2024: Вип. 3. с. 67-73. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)

Демчук С.О. та Яковишина Т.В. (2023) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НАВИЧОК ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Стратегічні орієнтири розвитку науки, освіти і суспільства, 2023. с. 15-16.

Дорофеєв М.В. ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОГО ЗАБРУДНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ НА ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ. [Магістерська робота]

Дубинецька В. (2023) НЕЙРОРЕАБІЛІТАЦІЙНІ АСПЕКТИ ХРЕБЕТНО-СПІНАЛЬНОЇ ТРАВМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 222-226.

Дука О. (2007) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ: РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 80-82.

Дяченко-Богун М.М. та Грицай Н.Б. та Большая О. (2023) ІНТЕГРАЦІЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС СТУДЕНТІВ ПРИРОДНИЧИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Витоки педагогічної майстерності, 2023 (Вип.31). с. 52-59. ISSN Print 2075 – 146X, Online 2616-6623

З

Загоруйко Г.Є. та Марциновський В.П. та Мельник Н. та Кухтяк Н. (2023) ФАРМАКОТЕРАПІЯ З НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ХВОРИМ НА ГЕМОФІЛІЮ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 260-263.

Загоруйко Г.Є. та Марциновський В.П. та Цвентух Л.В. та Когут О.І. та Соломко О. (2023) ЗМІНИ УЛЬТРАСТРУКТУРИ МІОКАРДА ЛІВОГО ШЛУНОЧКУ В ОНТОГЕНЕЗІ ЩУРІВ ВІСТАР. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 53-62.

Зеленська О. (2007) ПРОБЛЕМА ПОГІРШЕННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ І МОЛОДІ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 133-135.

Злуніцина Н.В. та Наумова Н.І. (2008) НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ У ЗМІЦНЕННІ ТА ОЗДОРОВЛЕННІ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 26-30.

К

Карлова Т. та Левчук І. та Бахрам Р. (2023) ЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 184-191.

Клочок Д. та Сяська І. (2023) ПРОФІЛАКТИКА ВПЛИВУ СТРЕСОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА СТАН СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 6-8.

Ковальчук Б. (2007) ФЕНОМЕН ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 87-90.

Корнійчук О.В. та Глінчук О.Ю. (2020) СИНДРОМ СУХОГО ОКА У КОРИСТУВАЧІВ КОМП’ЮТЕРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 109-110.

Костюк М.П. та Шевчук О.А. (2009) ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ТА КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИЗ “БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. [Навчальні матеріали]

Кужель І.О. (2007) ПРОФІЛАКТИКА АЛКОГОЛІЗМУ – ОСНОВА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАЦІЇ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 98-100.

Л

Лазарчук В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ РІЗНИХ ДИСЦИПЛІН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 191-193.

Лико Д.В. та Мельник В.Й. (2007) ВПЛИВ СТАНУ ДОВКІЛЛЯ НА ЗДОРОВ`Я ЛЮДЕЙ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 5-8.

Лисяк О.М. (2008) ВНУТРІШНІ КОНФЛІКТИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2008. с. 65-67.

М

Маліновська Н.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 118-122.

Марциновський В.П. та Загоруйко Г.Є. та Мельник Н. та Окрутна О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ БІОМАРКЕРІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАГНОСТИКИ І ПРОВЕДЕНОЇ ТЕРАПІЇ ІНФАРКТА МІОКАРДА У МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 65-68.

Марциновський В.П. та Кацеба О. та Загоруйко Г.Є. (2023) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ БІОХІМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КРОВІ ГРОМАДЯН РІВНЕНЩИНИ ХВОРИХ НА COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 68-72.

Мацько О.В. (2015) ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 253-259. ISSN 2411-4553

Мельник В. та Максимчук Н. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 10-13.

Мельник В.Й. (2015) ЗАБРУДНЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ РАДІОНУКЛІДАМИ НА РАДІОАКТИВНО ЗАБРУДНЕНИХ ТЕРИТОРІЯХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 212-218.

Мельник В.Й. та Іллюк О.М. (2023) ПРОБЛЕМА ВЖИВАННЯ АЛКОГОЛЮ В УКРАЇНІ. In: Шлях у науку: перші кроки, 06 квітня 2023 р., м. Тернопіль.

Миронець М. (2007) РОЛЬ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ЗБЕРЕЖЕННІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 44-46.

Музичук В. (2007) ЗГУБНИЙ ВПЛИВ КУРІННЯ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 103-105.

Н

Нічко А. та Юрчук О. (2022) СУЧАСНИЙ ІГРОВИЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВʼЯ ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 69-73.

О

Овчарук Г.С. та Шевчук О.А. (2017) ТЮТЮНОКУРІННЯ – ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 307-309.

Ойцюсь Л.В. та Володимирець В.О. та Солодка Т. (2023) АДВЕНТИВНІ ВИДИ ФЛОРИ У СКЛАДІ ЛІСОВИХ ТА ЛУЧНИХ УГРУПОВАНЬ ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 80-81.

Ойцюсь Л.В. та Пашковська В.М. (2023) АДВЕНТИВНІ РОСЛИНИ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 85-87.

Ойцюсь Л.В. та Шашок І. (2023) ВИДИ ІНВАЗІЙНИХ РОСЛИН РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 81-83.

Ойцюсь Л.В. та Шевцов В. (2023) ФІТОІНДИКАЦІЯ АНТРОПОГЕННИХ ВПЛИВІВ ЗА МОРФОЛОГІЧНИМИ ЗМІНАМИ РОСЛИН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 83-85.

П

Павелків К.М. (2023) МОДЕЛЬ ЗДОРОВОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 16-19.

Павелків Р.В. та Харченко Є.М. ГЕРОНТОПСИХОЛОГІЯ: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СТАРІННЯ. [Навчальний посібник]

Панасюк В.Ю. та Савачук Н.М. (2015) СТАН ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ ПОЛІСЬКОГО РЕГІОНУ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 48-55.

Петренко І.Ф. (2023) ОСВІТНІ БЕЗПЕКОВІ ПРОЄКТИ В УКРАЇНІ ЩОДО СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ДЛЯ ДІТЕЙ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 143-146.

Петренко О.Б. (2023) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 147-148.

Петренко О.Б. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]

Полюхович Л.І. (2008) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 30-34.

Поліщук В. та Юрчук О.І. (2022) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 93-95.

Пономаренко В. (2025) ГІГІЄНА СНУ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ’Я ВЕТЕРАНІВ. Соціально-психологічна реабілітація ветеранів. с. 95-97.

Пономаренко В. та Сяська І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 19-23.

Пономаренко В.Ю. (2024) ЗАГАЛЬНА ГІГІЄНА. [Навчальний посібник]

Почаєвець І. (2007) ГЕНДЕРНІ ТА МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗВИЧКИ ТЮТЮНОПАЛІННЯ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 108-110.

Пустовіт Г.П. (2023) СОЦІАЛЬНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2023: Вип. 1(10). с. 163-171.

Пустовіт Г.П. та Саранчук Д. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 5-18. ISSN 3006-6166

Р

Романів О.Я. та Токар О.І. та Шевчук С.В. (2016) МЕДИКО-КЛІМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПІВДНЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЛЯ ПОТРЕБ РЕКРЕАЦІЇ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 121-126.

Рудь О та Данилюк А.П. та Гринюк І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ НА ОСНОВІ ДЬОГТЮ БЕРЕЗОВОГО ПРИ ЛІКУВАННІ ДЕРМАТОЗІВ У СОБАК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 99-103.

Рудь О. та Сачук Р.М. та Кирильчук О. та Куцоконь Л.П. (2023) ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ БТФ ПЛЮС НА РІСТ І РОЗВИТОК ЦУЦЕНЯТ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 91-94.

Рудь О. та Чуль О. та Корепанова А. (2023) АКТУАЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНІЗАКІДОЗНОЇ ІНВАЗІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 94-99.

С

Савина В. та Рудь О. (2023) НАСЛІДКИ ВПЛИВУ РАДІАЦІЙНОГО ЗАБРУДНЕННЯ НА СИСТЕМУ КРОВООБІГУ У НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 200-202.

Сачук Р.М. та Жигалюк С.В. та Жигалюк М. та Жигалюк О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МІСЦЕВО-ПОДРАЗНЮВАЛЬНОЇ ДІЇ «ТІАМОДЕВ 80» У ВИГЛЯДІ ВОДОРОЗЧИННОГО ПОРОШКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 103-107.

Семенович С.В. (2008) АЛКОГОЛЬ У МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 71-78.

Серган Є.О. (2007) ВПЛИВ МАЛИХ ДОЗ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ НА ВЕГЕТАТИВНУ РЕГУЛЯЦІЮ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 18-20.

Серган Є.О. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГОАТОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 107-109.

Серган Є.О. (2023) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕАБІЛІТОЛОГІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 202-204.

Сорочинська Т.А. (2024) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. [Навчальний посібник]

Сяська І. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ З РІЗНОЮ ЛАТЕРАЛІЗАЦІЄЮ ПІВКУЛЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 151-155.

Сяська І. та Черевко Л. (2023) ВРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ В МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 23-26.

Сяська І.О. (2024) ФІЗІОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ТА ФАКТОРИ РИЗИКУ РОЗВИТКУ ОЖИРІННЯ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Природнича освіта та наука, 2024: Вип. 5. с. 46-50. ISSN 2786-9113 (Online) ISSN 2786-9105 (Print)

Сяський В. та Сяська І.О. та Сяська І. (2023) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДИХАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЛЮДИНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 112-117.

Т

Тарасович П. та Марциновський В.П. (2023) ПОВЕДІНКОВІ РЕАКЦІЇ ТВАРИН В УМОВАХ АНТАРКТИДИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 118-121.

Терешко Л.В. (2002) ДО ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОЇ ДИТИНИ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 107-111.

Толочик І.Л. (2023) ОЦІНКА ДЕЯКИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 1-А КЛАСУ РІВНЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №5 ІМ. О.О.БОРИСЕНКА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 204-206.

Толочик І.Л. та Кучерук Є.Ф. ВІКОВА ФІЗІОЛОГІЯ І ВАЛЕОЛОГІЯ. [Навчальний посібник]

Трохимчук І. та Бучкович У. (2023) МЕТОД РОДОВОДІВ У ГЕНЕТИКО-ФЕНОТИПІЧНІЙ ХАРАКТЕРИСТИЦІ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 161-164.

Трохимчук І. та Котяй М. (2023) ОЗДОРОВЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 158-161.

Трохимчук І. та Нідельська С. (2023) НЕБЕЗПЕКА ПОШИРЕННЯ ЗООАНТРОПОНОЗНИХ ІНФЕКЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 121-123.

Трохимчук І. та Стецюк С. (2023) ЕТІОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВІРУСНОГО ЕНЦЕФАЛІТУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 127-130.

Трохимчук І. та Ткачук Ю. (2023) ПРОМЕНЕВА ДІАГНОСТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 124-127.

Ф

Фарина М.П. (2002) ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ В ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 105-107.

Федчук О. та Романюк В.Л. (2023) МЕТОДИ СУЧАСНИХ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 133-135.

Х

Хоронжевський О.М. (2004) ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ШКОЛЯРІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 38-41.

Хоронжевський О.М. (2010) ТЕМПЕРАТУРНО-ПОВІТРЯНИЙ РЕЖИМ НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРЕНЬ ТА ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 150-151.

Хоронжевський О.М. (2002) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 43-46.

Хоронжевський О.М. (2003) ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ШКОЛЯРІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 104-106.

Ч

Чепурка О.Ю. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 207-208.

Чепурка О.Ю. (2022) СТАН СФОРМОВАНОСТІ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. Rehabilitation and Recreation, 2022 (№13). с. 73-80.

Чепурка О.Ю. (2020) СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2020: №4(104). с. 136-140. ISSN 2520-6427

Чепурка О.Ю. та Павелків К.М. (2021) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Соціальна робота та соціальна освіта, 2021: №2(7). с. 259-267.

Черевко О. та Демчук В. (2023) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ СУЧАСНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 208-212.

Чжан Ї. та Марциновський В.П. (2023) ГЕНДЕРНІ І ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРФОЛОГІЧНОГО ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ РДГУ 1 і 5 КУРСІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 178-184.

Ш

Шевців М.В. (2016) ЗАПОБІГАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 187-192.

Шевців М.В. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 5-14.

Шевчук О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З «НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ МАСАЖУ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 212-215.

Шевчук О.А. (2016) ПРОФІЛАКТИКА СТРЕСОГЕННОСТІ ТА ПЕРЕВТОМИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В ПСИХОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 235-243.

Шевчук О.А. (2002) ВЗАЄМОДІЯ КОМПОНЕНТІВ СИСТЕМИ "ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ПРИ ВИКЛАДАННІ ВАЛЕОЛОГІЇ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми валеологічної освіти у навчальних закладах України в сучасних умовах, 2002. с. 70-74.

Шевчук О.А. ВАЛЕОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]

Шевчук О.А. (2004) ВПЛИВ СИСТЕМИ "ШКОЛА ЗДОРОВ'Я" НА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, 2004: Вип. 11. с. 194-197.

Шевчук О.А. (2012) РОЛЬ СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНОГО ЧИННИКА У ПРОЦЕСІ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЇ КУРСУ "БЖД". Вісник Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, 2012 (№ 1036): Вип. 14. с. 53-61. ISSN 2073-3771

Шевчук О.А. (2010) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ. Культура здоров'я, 2010. с. 140-141.

Шевчук О.А. (2009) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ'Я ТА ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ У МОЛОДІ. Шляхи вдосконалення освітніх оздоровчих технологій в процесі підготовки молодших спеціалістів, 2009. с. 7-9.

Шевчук О.А. (2014) АБСТИНЕНЦІЯ - ЕЛЕМЕНТ ТВЕРЕЗОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2014: Вип. 131. с. 214-221.

Шевчук О.А. (2013) УСВІДОМЛЕННЯ ПЕРШОКУРСНИКАМИ ВНЗ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА СТАН ЗДОРОВ’Я У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ БЖД. Нова педагогічна думка, 2013 (№ 4): (76). с. 223-228. ISSN 2520-6427

Шевчук О.А. (2002) ОРІЄНТАЦІЯ ШКОЛЯРІВ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2002 (Вип. 3). с. 487-493. ISSN 2519-2558

Шевчук О.А. (2011) ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ НА РІВНІ ФУНКЦІЇ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ МАТЕМАТИКИ ТА АЛГЕБРИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Науковий вісник Чернівецького університету, 2011: Вип. 576. с. 199-205.

Шевчук О.А. (2009) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2007) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ПРО ЗДОРОВУ ОСОБИСТІСТЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЧНУ ОСВІТУ У "ШКОЛІ ЗДОРОВ'Я НА РІВНІ ВЧИТЕЛЯ". Теорія і методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2007: Вип. 10. с. 133-140.

Шевчук О.А. (2006) ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 7-12.

Шевчук О.А. (2006) КУРІННЯ? НІ!!! АНТЕРЕКЛАМА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 13-15.

Шевчук О.А. (2006) ХТО ЛЮБИТЬ СПИРТНЕ ПИТИ, ТОЙ БУДЕ В БІДІ ЖИТИ. АНТИРЕКЛАМАА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 16-18.

Шевчук О.А. (2006) РІВЕНЬ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ ПРИ ВИВЧЕНІ КУРСУ "БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. с. 105-108.

Шевчук О.А. (2006) СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ НА РІВНІ УЧНЯ У "ШКОЛІ ЗДОРОВ'Я". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. с. 127-132.

Шевчук О.А. (2002) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ “ОСНОВИ ВАЛЕОЛОГІЇ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 11-14.

Шевчук О.А. (2009) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТАБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2004) СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-10-х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2004: Вип. 7. с. 69-73.

Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. с. 12-16.

Шевчук О.А. ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. 7 клас. [Підручник]

Шевчук О.А. (2008) ІННОВАЦІЙНІ УРОКИ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я. 7 клас. [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2011) БІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ БІОЛОГІЇ У 8-му КЛАСІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2011: Вип. 101. с. 372-380.

Шевчук О.А. ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. 9 КЛАС. [Методичні рекомендації]

Шевчук О.А. та Артамонова В.В. та Шолудько К.Я. (2007) ПРАГМАТИКА ПРОХОДЖЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БЖД СЕРЕД СТУДЕНТІВ ВНЗ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 14-18.

Шкопитько С. та Поніманська Т.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 156.

Цей список був створений у Thu Nov 13 02:08:24 2025 EET.