Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: H | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ч | Ш
Число елементів на цьому рівні: 112.

H

Hrytsai N. та Diachenko-Bohun M. (2023) IMPLEMENTATION OF FRENCH WORKSHOPS IN THE SCIENCE EDUCATION OF UKRAINE. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 4-6.

А

Алексійчук О. та Демчук В. (2023) МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ՚ЯЗКИ ХІМІЇ, БІОЛОГІЇ ТА ФІЗИКИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «ПРИРОДНИЧІ НАУКИ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 27-30.

Антонюк-Кисіль В. та Пашковська В. та Пуха А. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ'ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БІОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ, МЕДИЦИНИ І ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 165-167.

Б

Березюк Т. (2023) ПРОБЛЕМА СТАНОВЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 136-138.

Берташ Б. та Бурачик А. та Марциновський В. (2023) РЕГІОНАЛЬНІ РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЦЕНТРИ ЯК ОСНОВНА СКЛАДОВА РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВИХ В ЄДИНОМУ МЕДИЧНОМУ ПРОСТОРІ УКРАЇНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 220-222.

Боровець О. (2023) ОРГАНІЗАЦІЯ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 138-140.

В

Ваколюк А.М. (2016) СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ Й КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 32-39.

Виговський І. та Савчук Л. (2023) ВАЛЕОЛОГІЧНА ОСВІТА ЯК ОСНОВНИЙ АСПЕКТ У ВИХОВАННІ МОЛОДОГО ПОКОЛІННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 167-172.

Воловик Г. та Мандигра Ю. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МЕЗОФАУНИ ГРУНТІВ ПАРКІВ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 33-36.

Г

Галабурда Л. (2007) ПРОФЕСІЙНІ ІНТЕРЕСИ ЯК КОМПОНЕНТ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 70-72.

Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 30-32.

Грищенко О. та Джеджера К.В. (2022) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПРАКТИЧНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 33-34.

Гудовсек О. та Воронко Д. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП В ЗАКЛАДАХ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 140-143.

Гусаковська Т. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ ЗОНАЛЬНОГО РОЗПОДІЛУ ВОДНИХ ТВЕРДОКРИЛИХ У БІОТОПАХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 49-53.

Д

Дорофеєв М.В. ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ЕЛЕКТРОМАГНІТНОГО ЗАБРУДНЕННЯ ТЕРИТОРІЇ НА ЗДОРОВ'Я НАСЕЛЕННЯ. [Магістерська робота]

Дубинецька В. (2023) НЕЙРОРЕАБІЛІТАЦІЙНІ АСПЕКТИ ХРЕБЕТНО-СПІНАЛЬНОЇ ТРАВМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 222-226.

Дука О. (2007) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ: РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 80-82.

З

Загоруйко Г. та Марциновський В. та Мельник Н. та Кухтяк Н. (2023) ФАРМАКОТЕРАПІЯ З НАДАННЯ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ХВОРИМ НА ГЕМОФІЛІЮ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 260-263.

Загоруйко Г. та Марциновський В. та Цвентух Л. та Когут О. та Соломко О. (2023) ЗМІНИ УЛЬТРАСТРУКТУРИ МІОКАРДА ЛІВОГО ШЛУНОЧКУ В ОНТОГЕНЕЗІ ЩУРІВ ВІСТАР. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 53-62.

Зеленська О. (2007) ПРОБЛЕМА ПОГІРШЕННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ І МОЛОДІ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 133-135.

Злуніцина Н.В. та Наумова Н.І. (2008) НЕТРАДИЦІЙНІ МЕТОДИ У ЗМІЦНЕННІ ТА ОЗДОРОВЛЕННІ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 26-30.

К

Карлова Т. та Левчук І. та Бахрам Р. (2023) ЕТИЧНИЙ КОНТЕКСТ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 184-191.

Клочок Д. та Сяська І. (2023) ПРОФІЛАКТИКА ВПЛИВУ СТРЕСОГЕННИХ ФАКТОРІВ НА СТАН СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ СИСТЕМИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 6-8.

Ковальчук Б. (2007) ФЕНОМЕН ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 87-90.

Костюк М.П. та Шевчук О.А. (2009) ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ТА КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИЗ “БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. [Навчальні матеріали]

Кужель І. (2007) ПРОФІЛАКТИКА АЛКОГОЛІЗМУ – ОСНОВА ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я НАЦІЇ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 98-100.

Л

Лазарчук В. (2023) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: СИСТЕМНИЙ ПІДХІД ТА СПІВПРАЦЯ МІЖ ВИКЛАДАЧАМИ РІЗНИХ ДИСЦИПЛІН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 191-193.

Лико Д.В. та Мельник В.Й. (2007) ВПЛИВ СТАНУ ДОВКІЛЛЯ НА ЗДОРОВ`Я ЛЮДЕЙ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 5-8.

Лисяк О. (2008) ВНУТРІШНІ КОНФЛІКТИ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Актуальні питання психологічної науки, 2008. с. 65-67.

М

Маліновська Н.В. (2016) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 118-122.

Марциновський В. та Загоруйко Г. та Мельник Н. та Окрутна О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ БІОМАРКЕРІВ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІАГНОСТИКИ І ПРОВЕДЕНОЇ ТЕРАПІЇ ІНФАРКТА МІОКАРДА У МОЛОДИХ ЧОЛОВІКІВ І ЖІНОК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 65-68.

Марциновський В. та Кацеба О. та Загоруйко Г. (2023) ГЕНДЕРНІ ВІДМІННОСТІ БІОХІМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ КРОВІ ГРОМАДЯН РІВНЕНЩИНИ ХВОРИХ НА COVID-19. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 68-72.

Мацько О.В. (2015) ВИХОВНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2015 (Вип.1). с. 253-259. ISSN 2411-4553

Мельник В. та Максимчук Н. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ У 7 КЛАСІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 10-13.

Мельник В.Й. (2015) ЗАБРУДНЕННЯ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ РАДІОНУКЛІДАМИ НА РАДІОАКТИВНО ЗАБРУДНЕНИХ ТЕРИТОРІЯХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 212-218.

Миронець М. (2007) РОЛЬ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ У ЗБЕРЕЖЕННІ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 44-46.

Музичук В. (2007) ЗГУБНИЙ ВПЛИВ КУРІННЯ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 103-105.

Н

Нічко А. та Юрчук О. (2022) СУЧАСНИЙ ІГРОВИЙ ПРОСТІР ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЯК УМОВА ЗБЕРЕЖЕННЯ І ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВʼЯ ДІТЕЙ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 69-73.

О

Овчарук Г.С. та Шевчук О.А. (2017) ТЮТЮНОКУРІННЯ – ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 307-309.

Ойцюсь Л. та Володимирець В. та Солодка Т. (2023) АДВЕНТИВНІ ВИДИ ФЛОРИ У СКЛАДІ ЛІСОВИХ ТА ЛУЧНИХ УГРУПОВАНЬ ВОЛИНСЬКОГО ПОЛІССЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 80-81.

Ойцюсь Л. та Пашковська В. (2023) АДВЕНТИВНІ РОСЛИНИ М. РІВНЕ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 85-87.

Ойцюсь Л. та Шашок І. (2023) ВИДИ ІНВАЗІЙНИХ РОСЛИН РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 81-83.

Ойцюсь Л. та Шевцов В. (2023) ФІТОІНДИКАЦІЯ АНТРОПОГЕННИХ ВПЛИВІВ ЗА МОРФОЛОГІЧНИМИ ЗМІНАМИ РОСЛИН. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 83-85.

П

Павелків К. (2023) МОДЕЛЬ ЗДОРОВОЇ ШКОЛИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ: ДОСВІД ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 16-19.

Панасюк В.Ю. та Савачук Н.М. (2015) СТАН ЗДОРОВ’Я ШКОЛЯРІВ ПОЛІСЬКОГО РЕГІОНУ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 48-55.

Петренко І. (2023) ОСВІТНІ БЕЗПЕКОВІ ПРОЄКТИ В УКРАЇНІ ЩОДО СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО ПРОСТОРУ ДЛЯ ДІТЕЙ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 143-146.

Петренко О. (2023) ГЕНДЕРНИЙ ПІДХІД ДО ОСВІТИ УЧНІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 147-148.

Полюхович Л. (2008) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ, ЯК СКЛАДОВА ЧАСТИНА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 30-34.

Поліщук В. та Юрчук О.І. (2022) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ). Студентський дайджест, 2022: Вип.5. с. 93-95.

Пономаренко В. та Сяська І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 19-23.

Почаєвець І. (2007) ГЕНДЕРНІ ТА МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗВИЧКИ ТЮТЮНОПАЛІННЯ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 108-110.

Р

Романів О.Я. та Токар О.І. та Шевчук С.В. (2016) МЕДИКО-КЛІМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПІВДНЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ДЛЯ ПОТРЕБ РЕКРЕАЦІЇ. Регіональні геоекологічні проблеми: сучасний стан та шляхи їх вирішення, 2016. с. 121-126.

Рудь О. та Данилюк А. та Гринюк І. (2023) ВИКОРИСТАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ НА ОСНОВІ ДЬОГТЮ БЕРЕЗОВОГО ПРИ ЛІКУВАННІ ДЕРМАТОЗІВ У СОБАК. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 99-103.

Рудь О. та Сачук Р. та Кирильчук О. та Куцоконь Л. (2023) ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ВЕТЕРИНАРНОГО ПРЕПАРАТУ БТФ ПЛЮС НА РІСТ І РОЗВИТОК ЦУЦЕНЯТ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 91-94.

Рудь О. та Чуль О. та Корепанова А. (2023) АКТУАЛЬНІСТЬ ВИВЧЕННЯ АНІЗАКІДОЗНОЇ ІНВАЗІЇ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 94-99.

С

Савина В. та Рудь О. (2023) НАСЛІДКИ ВПЛИВУ РАДІАЦІЙНОГО ЗАБРУДНЕННЯ НА СИСТЕМУ КРОВООБІГУ У НАСЕЛЕННЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 200-202.

Сачук Р. та Жигалюк С. та Жигалюк М. та Жигалюк О. (2023) ДОСЛІДЖЕННЯ МІСЦЕВО-ПОДРАЗНЮВАЛЬНОЇ ДІЇ «ТІАМОДЕВ 80» У ВИГЛЯДІ ВОДОРОЗЧИННОГО ПОРОШКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 103-107.

Семенович С.В. (2008) АЛКОГОЛЬ У МОЛОДІЖНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Проблеми фізичного виховання у контексті освітньої педагогіки ВНЗ, 2008 (Вип.5). с. 71-78.

Серган Є. (2023) ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПАТОЛОГОАТОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 107-109.

Серган Є. (2023) ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ЗАСТОСУВАННЯ ФІЗІОТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРОЦЕДУР У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ РЕАБІЛІТОЛОГІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 202-204.

Серган Є.О. (2007) ВПЛИВ МАЛИХ ДОЗ ІОНІЗУЮЧОГО ВИПРОМІНЮВАННЯ НА ВЕГЕТАТИВНУ РЕГУЛЯЦІЮ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 18-20.

Сяська І. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ З РІЗНОЮ ЛАТЕРАЛІЗАЦІЄЮ ПІВКУЛЬ ГОЛОВНОГО МОЗКУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 151-155.

Сяська І. та Черевко Л. (2023) ВРАХУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ РОЗВИТКУ ПАМ’ЯТІ В МОЛОДШИХ ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ БІОЛОГІЇ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 23-26.

Сяський В. та Сяська І.О. та Сяська І. (2023) КОМП’ЮТЕРНЕ ІМІТАЦІЙНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗІОЛОГІЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДИХАЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЛЮДИНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 112-117.

Т

Тарасович П. та Марциновський В. (2023) ПОВЕДІНКОВІ РЕАКЦІЇ ТВАРИН В УМОВАХ АНТАРКТИДИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 118-121.

Терешко Л.В. (2002) ДО ПИТАННЯ ВИХОВАННЯ ЗДОРОВОЇ ДИТИНИ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 107-111.

Толочик І. (2023) ОЦІНКА ДЕЯКИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИЩОЇ НЕРВОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ 1-А КЛАСУ РІВНЕНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ №5 ІМ. О.О.БОРИСЕНКА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 204-206.

Трохимчук І. та Бучкович У. (2023) МЕТОД РОДОВОДІВ У ГЕНЕТИКО-ФЕНОТИПІЧНІЙ ХАРАКТЕРИСТИЦІ ДІТЕЙ ІЗ СИНДРОМОМ ДАУНА. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 161-164.

Трохимчук І. та Котяй М. (2023) ОЗДОРОВЧА СПРЯМОВАНІСТЬ ФІЗИЧНОЇ АКТИВНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 158-161.

Трохимчук І. та Нідельська С. (2023) НЕБЕЗПЕКА ПОШИРЕННЯ ЗООАНТРОПОНОЗНИХ ІНФЕКЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 121-123.

Трохимчук І. та Стецюк С. (2023) ЕТІОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВІРУСНОГО ЕНЦЕФАЛІТУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 127-130.

Трохимчук І. та Ткачук Ю. (2023) ПРОМЕНЕВА ДІАГНОСТИКА ЗАХВОРЮВАНЬ ОРГАНІВ ДИХАННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 124-127.

Ф

Фарина М.П. (2002) ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ В ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.21). с. 105-107.

Федчук О. та Романюк В. (2023) МЕТОДИ СУЧАСНИХ БІОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 133-135.

Х

Хоронжевський О.М. (2004) ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ШКОЛЯРІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 38-41.

Хоронжевський О.М. (2010) ТЕМПЕРАТУРНО-ПОВІТРЯНИЙ РЕЖИМ НАВЧАЛЬНИХ МАЙСТЕРЕНЬ ТА ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 150-151.

Хоронжевський О.М. (2002) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 43-46.

Хоронжевський О.М. (2003) ФОРМУВАННЯ ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ У ШКОЛЯРІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ – ЗАПОРУКА ПРОФІЛАКТИКИ ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 104-106.

Ч

Чепурка О. (2023) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 207-208.

Черевко О. та Демчук В. (2023) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ – ЗАПОРУКА УСПІШНОГО НАВЧАННЯ СУЧАСНИХ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 208-212.

Чжан Ї. та Марциновський В. (2023) ГЕНДЕРНІ І ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРФОЛОГІЧНОГО ТА ФУНКЦІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ РДГУ 1 і 5 КУРСІВ. Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 178-184.

Ш

Шевців М.В. (2016) ЗАПОБІГАННЯ ЗАХВОРЮВАНЬ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ЗАКЛАДІВ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 187-192.

Шевців М.В. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 5-14.

Шевчук О. (2023) ЗАСТОСУВАННЯ МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З «НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ МАСАЖУ». Освітні та наукові інновації у сфері біології і збереження здоров’я людини, 2023. с. 212-215.

Шевчук О.А. (2016) ПРОФІЛАКТИКА СТРЕСОГЕННОСТІ ТА ПЕРЕВТОМИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАГАЛЬНО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В ПСИХОЛОГО-ВАЛЕОЛОГІЧНОМУ КОНТЕКСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип.6). с. 235-243.

Шевчук О.А. (2002) ВЗАЄМОДІЯ КОМПОНЕНТІВ СИСТЕМИ "ЗДОРОВ'Я ЛЮДИНИ" ПРИ ВИКЛАДАННІ ВАЛЕОЛОГІЇ В ШКОЛІ. Актуальні проблеми валеологічної освіти у навчальних закладах України в сучасних умовах, 2002. с. 70-74.

Шевчук О.А. ВАЛЕОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]

Шевчук О.А. (2004) ВПЛИВ СИСТЕМИ "ШКОЛА ЗДОРОВ'Я" НА ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКОЛАХ. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, 2004: Вип. 11. с. 194-197.

Шевчук О.А. (2012) РОЛЬ СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНОГО ЧИННИКА У ПРОЦЕСІ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЇ КУРСУ "БЖД". Вісник Харківського національного університету імені В.Н.Каразіна, 2012 (№ 1036): Вип. 14. с. 53-61. ISSN 2073-3771

Шевчук О.А. (2010) МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ. Культура здоров'я, 2010. с. 140-141.

Шевчук О.А. (2009) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЩОДО ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ'Я ТА ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ У МОЛОДІ. Шляхи вдосконалення освітніх оздоровчих технологій в процесі підготовки молодших спеціалістів, 2009. с. 7-9.

Шевчук О.А. (2014) АБСТИНЕНЦІЯ - ЕЛЕМЕНТ ТВЕРЕЗОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2014: Вип. 131. с. 214-221.

Шевчук О.А. (2013) УСВІДОМЛЕННЯ ПЕРШОКУРСНИКАМИ ВНЗ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ НА СТАН ЗДОРОВ’Я У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ БЖД. Нова педагогічна думка, 2013 (№ 4): (76). с. 223-228. ISSN 2520-6427

Шевчук О.А. (2002) ОРІЄНТАЦІЯ ШКОЛЯРІВ НА ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2002 (Вип. 3). с. 487-493. ISSN 2519-2558

Шевчук О.А. (2011) ПРОЦЕС ФОРМУВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ НА РІВНІ ФУНКЦІЇ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ МАТЕМАТИКИ ТА АЛГЕБРИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ. Науковий вісник Чернівецького університету, 2011: Вип. 576. с. 199-205.

Шевчук О.А. (2009) ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТА БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2007) ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ПРО ЗДОРОВУ ОСОБИСТІСТЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЧНУ ОСВІТУ У "ШКОЛІ ЗДОРОВ'Я НА РІВНІ ВЧИТЕЛЯ". Теорія і методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2007: Вип. 10. с. 133-140.

Шевчук О.А. (2006) ШКІДЛИВІ ЗВИЧКИ. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 7-12.

Шевчук О.А. (2006) КУРІННЯ? НІ!!! АНТЕРЕКЛАМА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 13-15.

Шевчук О.А. (2006) ХТО ЛЮБИТЬ СПИРТНЕ ПИТИ, ТОЙ БУДЕ В БІДІ ЖИТИ. АНТИРЕКЛАМАА. Години спілкування в 5-8 класах, 2006. с. 16-18.

Шевчук О.А. (2006) РІВЕНЬ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У СТАРШИХ ПІДЛІТКІВ ПРИ ВИВЧЕНІ КУРСУ "БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. с. 105-108.

Шевчук О.А. (2006) СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ НА РІВНІ УЧНЯ У "ШКОЛІ ЗДОРОВ'Я". Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2006: Вип. 9. с. 127-132.

Шевчук О.А. (2002) СИСТЕМНИЙ ПІДХІД У РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ “ОСНОВИ ВАЛЕОЛОГІЇ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 11-14.

Шевчук О.А. (2009) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ВАЛЕОЛОГІЇ ТАБЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ. [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2004) СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ ЗМІСТУ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ У ШКОЛЯРІВ 5-10-х КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ. Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін, 2004: Вип. 7. с. 69-73.

Шевчук О.А. (2006) ПОДОРОЖ У КРАЇНУ ФАРМІЮ. СЦЕНАРІЙ КАЗКИ ДЛЯ УЧНІВ 6-Х КЛАСІВ. Позакласні заходи з біології, 2006. с. 12-16.

Шевчук О.А. ОСНОВИ ЗДОРОВ’Я. 7 клас. [Підручник]

Шевчук О.А. (2008) ІННОВАЦІЙНІ УРОКИ ОСНОВ ЗДОРОВ'Я. 7 клас. [Навчальні матеріали]

Шевчук О.А. (2011) БІОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВАЛЕОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ ЧЕРЕЗ ВАЛЕОЛОГІЗАЦІЮ БІОЛОГІЇ У 8-му КЛАСІ. Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, 2011: Вип. 101. с. 372-380.

Шевчук О.А. ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. 9 КЛАС. [Методичні рекомендації]

Шевчук О.А. та Артамонова В.В. та Шолудько К.Я. (2007) ПРАГМАТИКА ПРОХОДЖЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З БЖД СЕРЕД СТУДЕНТІВ ВНЗ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 14-18.

Шкопитько С. та Поніманська Т.І. (2010) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 156.

Цей список був створений у Thu Mar 28 14:59:25 2024 EET.