Лаврушкін С.В. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕРЕРВНОСТІ НАДАННЯ ІТ-ПОСЛУГ ШЛЯХОМ АВТОМАТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ПРОЦЕСІВ УПРАВЛІННЯ. [Бакалаврська робота]
Текст
КН Лаврушкін бакалавр.pdf Завантажити (5MB) |
Анотація
Лаврушкін С. В. Забезпечення безперервності надання ІТ-послуг шляхом автоматизації основних процесів управління. Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня «бакалавр» за спеціальністю 122 «Комп’ютерні науки» – Рівненський державний гуманітарний університет. Рівне, 2024. 67 с. ІТ-служба компанії, як правило, організовує свою роботу за чотирма функціональними напрямками: планування та організація, розробка, придбання та впровадження, надання і супроводження ІТ-сервісу, моніторинг. Необхідність використання визначених правил організації управління
послугами в компанії для стабільності бізнес-процесу пропонує світова бібліотека інфраструктури ІТ (ITIL). На її основі, ІТ-служба в структурі компанії визначає концепція і модель управління якістю інформаційних послуг (ITSM). Модель ITSM розроблена в рамках проекту ITIL, що описує процесний підхід до надання та підтримки ІТ-сервісу.
Для забезпечення безперервності надання ІТ-послуг шляхом автоматизації основних процесів управління, пропонується створення Департаменту Технічної Підтримки (ДТП) для реєстрації запитів (інцидентів, проблем) від користувачів, що дозволить координувати роботу учасників процесів, на основі досвіду ITIL/ITSM, з використанням вибраного програмного рішення, що представляє собою систему обробки заявок з відкритим кодом. В кваліфікаційній роботі проведено аналіз основних вимог в наданні інформаційно-телекомунікаційних послуг заданої якості підрозділам
компанії та аналіз основних положень, що викладені в матеріалах бібліотеки передового досвіду в області інфраструктури інформаційних технологій ITIL/ITSM.
Тип елементу: | Бакалаврська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лаврушкін С. В. Забезпечення безперервності надання ІТ-послуг шляхом автоматизації основних процесів управління : кваліфікаційна робота за освіт. ступенем «бакалавр» / С. В. Лаврушкін ; наук. кер. Н. В. Шинкарук. - Рівне, 2024. - 67 с. |
Ключові слова: | інформаційні технології, інформаційна послуга, ІТ-служба, процес управління, ITIL, ITSM |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційних технологій та моделювання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 11 Груд 2024 14:24 |
Останні зміни: | 11 Груд 2024 14:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15251 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |