Пустовіт Г.П. (2024) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ГЕНЕЗИ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 10-12.
Текст
Пустовіт, Регіональна.pdf Завантажити (302kB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Пустовіт Г.П. Персоналізація генези освітніх процесів в історико-педагогічному дискурсі 8 Г.П.Пустовіт // Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук) : електронний зб. матеріалів ІІІ Регіональної наук.-практ. конф. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 10-12. |
Ключові слова: | освітній процес, історико-педагогічний дискурс |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 14 Груд 2024 12:48 |
Останні зміни: | 14 Груд 2024 12:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15305 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |