Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ГЕНЕЗИ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ

Пустовіт Г.П. (2024) ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ ГЕНЕЗИ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 10-12.

[img] Текст
Пустовіт, Регіональна.pdf

Завантажити (302kB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г.П. Персоналізація генези освітніх процесів в історико-педагогічному дискурсі 8 Г.П.Пустовіт // Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народження Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народження С. Г. Карпенчук) : електронний зб. матеріалів ІІІ Регіональної наук.-практ. конф. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 10-12.
Ключові слова: освітній процес, історико-педагогічний дискурс
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Груд 2024 12:48
Останні зміни: 14 Груд 2024 12:48
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15305

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу