Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНІ ПРОЄКТИ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ PhD В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Пустовіт Г.П. (2024) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНІ ПРОЄКТИ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ PhD В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики, 2024. с. 70-73.

[img] Текст
Пустовіт Київ.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Здійснено аналіз і визначення актуальності й сутнісних характеристик проєктів національно-патріотичного спрямування здобувачів ступеня PhD в сучасних реаліях, подано орієнтовні обсяги наукової інформаційних матеріалів та розкрито сутність провідних теоретико-прикладних домінант процесу створення й реалізації такого проєкту. Коротко розкрито особливості конструювання змісту наукового проєкту та способів підвищення ефективності діяльності його учасників, спрямованої на досягнення обґрунтованих у проєкті мети і завдань та очікуваних результатів національно-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г.П. Національно-патріотичні проєкти здобувачів ступеня PhD в реаліях сьогодення: теоретимчний аспект / Г.П.Пустовіт // Педагогічна біографіка про національно-патріотичне виховання дітей і молоді: ідеї, концепції, практики : зб. матеріалів ІХ Всеукр. наук.-практ. конф. з історії освіти з міжнар. участю, 13 трав. 2024 р., Київ. – Вінниця : Твори, 2024. - С. 70-73.
Ключові слова: проєкт, здобувачі ступеня PhD, національно-патріотичне виховання, діти, учнівська молодь, провідні домінанти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Груд 2024 14:38
Останні зміни: 14 Груд 2024 14:38
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15316

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу