Боровець О.В. (2024) РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 15-18.
Текст
Боровець_ЗБІРНИК_Рівне_15-16.05.2024.pdf Завантажити (589kB) |
Анотація
Важливим завданням сучасної початкової школи є формування в учнів компетентностей – набутих у процесі навчання інтегрованих здатностей особистості, що складаються із знань, досвіду, цінностей, ставлень і можуть цілісно реалізовуватися в повсякденних життєвих ситуаціях.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Боровець О. В. Реалізація діяльнісного підходу в процесі формування ключових компетентностей здобувачів початкової освіти / О.В.Боровець // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІ Всеукр. наук.-практ. е-конференції з міжнародною участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві в умовах воєнного та повоєнного стану», м. Рівне, 15-16 трав. 2024 р. - Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2024. - С. 15-18. |
Ключові слова: | реалізація, діяльнісний підхід, процес формування ключових компетентностей, здобувачі початкової освіти |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 16 Груд 2024 09:38 |
Останні зміни: | 17 Груд 2024 07:58 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15330 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |