Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ

Романюк С.К. та Дутчак Т.І. (2019) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 96-100.

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К., Дутчак Т.І..pdf

Завантажити (792kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглянуто гендерні аспекти, які можуть непрямо впливати на якість вивчення іноземної мови. Визначено основні види такого впливу та проаналізовано можливості його врахування в педагогічній діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С.К. ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ / С.К.Романюк, Т.І.Дуткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 96-100.
Ключові слова: гендер, гендерні ролі, гендерний підхід, вивчення другої мови
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 03 Трав 2020 13:01
Останні зміни: 03 Трав 2020 13:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/154

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу