Романюк С.К. та Дутчак Т.І. (2019) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 96-100.
|
Текст
Романюк С.К., Дутчак Т.І..pdf Завантажити (792kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто гендерні аспекти, які можуть непрямо впливати на якість вивчення іноземної мови. Визначено основні види такого впливу та проаналізовано можливості його врахування в педагогічній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Романюк С.К. ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ / С.К.Романюк, Т.І.Дуткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 96-100. |
Ключові слова: | гендер, гендерні ролі, гендерний підхід, вивчення другої мови |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 03 Трав 2020 13:01 |
Останні зміни: | 03 Трав 2020 13:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/154 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |