ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ

Романюк С.К. and Дутчак Т.І. (2019) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 96-100.

[img]
Preview
Text
Романюк С.К., Дутчак Т.І..pdf

Download (792kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто гендерні аспекти, які можуть непрямо впливати на якість вивчення іноземної мови. Визначено основні види такого впливу та проаналізовано можливості його врахування в педагогічній діяльності.

Item Type: Article
Additional Information: Романюк С.К. ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ / С.К.Романюк, Т.І.Дуткач // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 96-100.
Uncontrolled Keywords: гендер, гендерні ролі, гендерний підхід, вивчення другої мови
Subjects: 3 Суспільні науки > 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 03 May 2020 13:01
Last Modified: 03 May 2020 13:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/154

Actions (login required)

View Item View Item