Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

IMPROVEMENT OF CLIENT SERVICE PROCESS MANAGEMENT AT THE NATIONAL MUSEUM OF CHINA

Cheng Xiangmei та Khyzhnyakova N.O. (2024) IMPROVEMENT OF CLIENT SERVICE PROCESS MANAGEMENT AT THE NATIONAL MUSEUM OF CHINA. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 43-46.

[img] Текст
Cheng Xiangmei, Khyzhnyakova N.O. Improvement of client service process.pdf

Завантажити (7MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Cheng Xiangmei Improvement of client service process management at the National Museum of China / Cheng Xiangmei, N.O. Khyzhnyakova // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 43-46.
Ключові слова: управлінська діяльність, обслуговування клієнтів, Національний музей Китаю
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та бібліотечної справи
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 20 Груд 2024 08:53
Останні зміни: 20 Груд 2024 08:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15471

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу