Петренко О.Б. (2016) ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 40-49. ISSN 2411-4553
|
Текст
Петренко О.Б..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз постнекласичної парадигми освіти й виховання у контексті сучасної методології педагогічної науки. З’ясовано, що актуальність постнекласичної методології при вивченні таких складних соціально-культурних інститутів, як освіта й виховання продиктована потребою сучасного гуманітарного знання подолати обмеженість класичних і некласичних підходів до методології дослідження. Обґрунтовано, що постнекласична парадигма орієнтує не тільки на врахування відносно стабільних основ людської життєдіяльності, а, насамперед, на сам процес життєдіяльності, у якому умови й людина нерозривні; вводить у педагогічний процес суб’єктно-діалогічне начало.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко О.Б. Постнекласична парадигма освіти й виховання: теоретичний аналіз / О.Б.Петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 40-49. |
Ключові слова: | методологія педагогічної науки, педагогічна парадигма, постнекласична парадигма освіти й виховання. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Лист 2020 11:51 |
Останні зміни: | 09 Лист 2020 11:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1560 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |