Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Петренко О.Б. (2016) ПОСТНЕКЛАСИЧНА ПАРАДИГМА ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.3). с. 40-49. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Петренко О.Б..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз постнекласичної парадигми освіти й виховання у контексті сучасної методології педагогічної науки. З’ясовано, що актуальність постнекласичної методології при вивченні таких складних соціально-культурних інститутів, як освіта й виховання продиктована потребою сучасного гуманітарного знання подолати обмеженість класичних і некласичних підходів до методології дослідження. Обґрунтовано, що постнекласична парадигма орієнтує не тільки на врахування відносно стабільних основ людської життєдіяльності, а, насамперед, на сам процес життєдіяльності, у якому умови й людина нерозривні; вводить у педагогічний процес суб’єктно-діалогічне начало.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петренко О.Б. Постнекласична парадигма освіти й виховання: теоретичний аналіз / О.Б.Петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд.: О.Б.Петренко, Т.С.Ціпан ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2016. - Вип. 3. - С. 40-49.
Ключові слова: методологія педагогічної науки, педагогічна парадигма, постнекласична парадигма освіти й виховання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Лист 2020 11:51
Останні зміни: 09 Лист 2020 11:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1560

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу