Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ КЕРІВНИЦТВОМ ТЕРИТОРІЇ, ГРОМАДОЮ, ІНВЕСТОРАМИ ТА ІНШИМИ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ

Гопанчук І.О. та Микитин Т.М. (2024) РОЛЬ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ КЕРІВНИЦТВОМ ТЕРИТОРІЇ, ГРОМАДОЮ, ІНВЕСТОРАМИ ТА ІНШИМИ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 101-103.

[img]
Перегляд
Текст
Гопанчук І.О., Микитин Т.М. Роль регіонального маркетингу.pdf

Завантажити (8MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гопанчук І.О. Роль регіонального маркетингу у формуванні зв’язків між керівництвом території, громадою, інвесторами та іншими цільовими аудиторіями регіонального управління / І.О. Гопанчук, Т.М. Микитин // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 101-103.
Ключові слова: регіональний маркетинг, моніторинг маркетингового середовища, регіональне управління, зв’язок між керівництвом
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 26 Груд 2024 11:49
Останні зміни: 26 Груд 2024 12:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15649

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу