Гопанчук І.О. та Микитин Т.М.
(2024)
РОЛЬ РЕГІОНАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ КЕРІВНИЦТВОМ ТЕРИТОРІЇ, ГРОМАДОЮ, ІНВЕСТОРАМИ ТА ІНШИМИ ЦІЛЬОВИМИ АУДИТОРІЯМИ РЕГІОНАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ.
Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024.
с. 101-103.
Тип елементу: |
Стаття
|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): |
Гопанчук І.О. Роль регіонального маркетингу у формуванні зв’язків між керівництвом території, громадою, інвесторами та іншими цільовими аудиторіями регіонального управління / І.О. Гопанчук, Т.М. Микитин // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 101-103. |
Ключові слова: |
регіональний маркетинг, моніторинг маркетингового середовища, регіональне управління, зв’язок між керівництвом |
Тематика (за УДК): |
0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент |
Підрозділи: |
Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту |
Користувач, що депонує: |
О. В. Іванчук
|
Дата внесення: |
26 Груд 2024 11:49 |
Останні зміни: |
26 Груд 2024 12:47 |
URI: |
http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15649 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|
Перегляд елементу |