Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БРЕНДИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ГРОМАДИ

Грига А.С. та Микитин Т.М. (2024) БРЕНДИНГ ТЕРИТОРІЙ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ПРИВАБЛИВОСТІ ГРОМАДИ. Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи, 2024. с. 104-106.

[img]
Перегляд
Текст
Грига А.С., Микитин Т.М. Брендинг територій.pdf

Завантажити (7MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Грига А.С. Брендинг територій як маркетинговий інструмент підвищення привабливості громади / А.С. Грига, Т.М. Микитин // Публічне управління та менеджмент: сучасні тренди та перспективи : зб. тез ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти та молодих учених, м. Рівне, 26 листоп. 2024 р. - Рівне : РДГУ, 2024. - С. 104-106.
Ключові слова: брендинг території, маркетинг територій, підвищення привабливості громади, маркетинговий інструмент
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 26 Груд 2024 12:02
Останні зміни: 26 Груд 2024 12:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15651

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу