Косарєва Г.М. (2024) ГУМАНІСТИЧНА ФУНКЦІЯ ПЕДАГОГІКИ ТОЛЕРАНТНОСТІ ЯК ПРОЯВ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ТА ІНТЕРЕСІВ МАЙБУТНЬОГО ЛОГОПЕДА У РОБОТІ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень, 2024. с. 198-200.
|
Текст
Гуманістична функція педагогіки толерантності як прояв формування_Косарєва Г.М._2024.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г.М. Гуманістична функція педагогіки толерантності як прояв формування ціннісних орієнтацій та інтересів майбутнього логопеда у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами / Г.М.Косарєва // Проблеми та перспективи реалізації та впровадження міждисциплінарних наукових досягнень : матеріали VI Міжнарод. наук. конф., м. Біла Церква, 2 лют., 2024 р. — Вінниця, 2024. - С. 198-200. |
Ключові слова: | майбутній логопед, діти з особливими освітніми потребами |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 26 Груд 2024 21:30 |
Останні зміни: | 26 Груд 2024 21:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15664 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |