Руденко Н.М. (2024) ФОРМИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. 247-250..
| 
 | Текст Руденко Н.Форми переживання стресу.pdf Завантажити (454kB) | Перегляд | 
Анотація
Оскільки травматичний стрес може бути основою багатьох труднощів, то надзвичайно важливо вміти вчасно його діагностувати, надавати кваліфіковану психологічну допомогу, а також проводити просвітницьку роботу стосовно того, як здійснювати самодопомогу в умовах війни, на випадок, коли відсутня можливість взаємодії і безпосередньої професійної допомоги з боку психолога.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко Н.М. Форми переживання студентами травматичного стресу в умовах війни / Н.М. Руденко // Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи : зб. І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю (22 трав. 2024 р.). - Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2024. - С. 247-250. | 
| Ключові слова: | студенти, стрес, травматичний стрес, переживання, віна. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 31 Груд 2024 10:41 | 
| Останні зміни: | 31 Груд 2024 10:41 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15757 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


