Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Руденко Н.М. (2024) ФОРМИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. 247-250..

[img]
Перегляд
Текст
Руденко Н.Форми переживання стресу.pdf

Завантажити (454kB) | Перегляд

Анотація

Оскільки травматичний стрес може бути основою багатьох труднощів, то надзвичайно важливо вміти вчасно його діагностувати, надавати кваліфіковану психологічну допомогу, а також проводити просвітницьку роботу стосовно того, як здійснювати самодопомогу в умовах війни, на випадок, коли відсутня можливість взаємодії і безпосередньої професійної допомоги з боку психолога.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Руденко Н.М. Форми переживання студентами травматичного стресу в умовах війни / Н.М. Руденко // Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи : зб. І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю (22 трав. 2024 р.). - Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2024. - С. 247-250.
Ключові слова: студенти, стрес, травматичний стрес, переживання, віна.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 31 Груд 2024 10:41
Останні зміни: 31 Груд 2024 10:41
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15757

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу