Руденко Н.М. (2024) ФОРМИ ПЕРЕЖИВАННЯ СТУДЕНТАМИ ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ. Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи, 2024. 247-250..
|
Текст
Руденко Н.Форми переживання стресу.pdf Завантажити (454kB) | Перегляд |
Анотація
Оскільки травматичний стрес може бути основою багатьох труднощів, то надзвичайно важливо вміти вчасно його діагностувати, надавати кваліфіковану психологічну допомогу, а також проводити просвітницьку роботу стосовно того, як здійснювати самодопомогу в умовах війни, на випадок, коли відсутня можливість взаємодії і безпосередньої професійної допомоги з боку психолога.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко Н.М. Форми переживання студентами травматичного стресу в умовах війни / Н.М. Руденко // Інновації в дошкільній освіті: теорія, досвід, перспективи : зб. І Всеукр. наук.-практ. онлайн-конф. з міжнар. участю (22 трав. 2024 р.). - Луцьк : Луцький педагогічний коледж, 2024. - С. 247-250. |
Ключові слова: | студенти, стрес, травматичний стрес, переживання, віна. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 31 Груд 2024 10:41 |
Останні зміни: | 31 Груд 2024 10:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15757 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |